۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۶۹۷۹۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

جریان ناب اسلامی ولایی با محوریت ایران عامل اصلی هراس دشمن است

جریان ناب اسلامی ولایی با محوریت ایران عامل اصلی هراس دشمن است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جبهه مقاومت استکبار را به هراس انداخته، جریان ناب اسلامی که زیر نظر ولایت پدید آمده و مسیر خود را به‌درستی طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در درس اخلاق حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشور، گفت: شهید فخری زاده عنصر مفید نظام، انسانی کارآمد و بزرگوار، انسانی خدوم به نظام، نوآور و مبتکر بود که هدف شوم دشمن مستکبر و صهیونیسم بین‌الملل قرار گرفت.

وی افزود: دشمن همیشه به دنبال شکار انسان‌هایی است که نقش‌آفرینی دارند و کشور و نظام را به اقتدار بالا نزدیک می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه هراس استکبار از اقتدار جبهه مقاومت است، اظهار کرد: استکبار جهانی باید بداند این راه توسط راست‌قامتانی دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه جبهه حق با خون بالنده شده و پیشرفت و توسعه پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز فرد نیست بلکه جریان است که جبهه حق را پیش می‌برد.

وی افزود: جبهه مقاومت به‌عنوان یک پدیده جدید استکبار را به هراس انداخته، جریان ناب اسلامی که زیر نظر ولی امر مسلمین پدید آمده و مسیر خود را به‌درستی طی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با بیان اینکه همه این‌ها از ثمرات مجاهدت‌های امام راحل برای شکل‌گیری انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: امام راحل جان جانان و قهرمان قهرمانان و ابرمرد تاریخ اسلام، حکیمی بود که بنیان‌گذار این نهضت الهی شد و جان تازه‌ای به اسلام ناب داد و غبار خرافات و تحریف را از چهره اسلام ناب محمدی زود.

وی افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ابرمردی بود که مردان مردی در مکتب او تربیت شدند، رجال صداقت، قداست، معنویت و رجال صبر و استقامت همه و همه از نفس قدسی آن عزیز بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امام خمینی (ره) و سلف صالح ایشان مکتبی را پایه‌گذاری کردند که خروجی‌های آن را باید در دفاع مقدس و عرصه دفاعی و هسته‌ای دید؛ زیرا دفاع مقدس دانشگاهی بود که خروجی‌های آن انقلاب را به عالم صادر کردند و جبهه مقاومت تأسیس شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما مدل‌سازی بود و به تعبیری همدلی همه مردم در دفاع مقدس، قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، اضافه کرد: تجربه دفاع مقدس به‌عنوان یکی از تجربه‌های گران‌بهای انقلاب اسلامی در طول عمر بیش از 40 سال خود است که نفرات، تجهیزات و قدرت ملت ایران را به جهانیان، بروز و ظهور داد.
امام‌جمعه بجنورد، با اشاره به اینکه مدل‌سازی جنگ، یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس بود، گفت: جنگ، جهاد و مبارزه با شیوه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در دنیا سابقه نداشت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس این است که امروزه در حوزه دفاعی، حرف نو، ابتکار و خلاقیت برای گفتن در مقابل ابرقدرت‌ها داریم و باید از آن پاسداری کرد، هرچند دشمنان با استفاده از تمام روش‌های ناجوانمردانه ازجمله ترور در پی متوقف کردن این روند رو به رشد هستند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی که چندی پیش از سمت نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد خداحافظی کردند و خبرشو رسا کار کرده بود.
خدا رو شکر که ابقا شدند.
0
0