۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۶۹۸۳۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

دوره آموزشی تبلیغ مبلغ در فضای مجازی برگزار می شود

دوره آموزشی تبلیغ مبلغ در فضای مجازی برگزار می شود
حجت الاسلام ولی پور از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ مبلغ در فضای مجازی خبر داد و گفت: این دوره با هدف تربیت مبلغ و تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره تربیت مربی ویژه مبلغان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با محوریت تبلیغ مبلغ در فضای مجازی برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: دوره آموزشی تربیت مبلغ با همکاری حوزه علمیه لرستان و سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان در اوخر آذرماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با هدف تقویت برنامه های تبلیغی، بهره مندی از فرصت های فضای مجازی و گسترش حضور روحانیت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ولی پور عنوان داشت: طلاب و روحانیون علاقمند به شرکت در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۷۰۲۰۰ ارسال کنند. 

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان کرد: گرافیک موبایل، نویسندگی مؤثر، ضررت فعالیت در فضای مجازی، جنگ روایت ها در شبکه های اجتماعی از محورهای برگزاری این دوره آموزشی هستند.

وی در پایان معرفی ظرفیت های تبلیغ دینی در شبکه های اجتماعی را از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی ویژه طلاب و مبلغان عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات