۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۶۹۸۳۴

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی
نتیجه ذوق زدگی و خوش‌خیالی برای مذاکره، ترور می‌کنیم تا توافق کنید، انصاف داشتن، انصافاً از دشوارترین کارهاست، آقایان دولتی کلاهتان را بالاتر بگذارید! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، نتیجه ذوق زدگی و خوش‌خیالی برای مذاکره، ترور می‌کنیم تا توافق کنید، انصاف داشتن، انصافاً از دشوارترین کارهاست، آقایان دولتی کلاهتان را بالاتر بگذارید! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

نتیجه ذوق زدگی و خوش‌خیالی برای مذاکره

فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی نوشت:

اظهارات امروز مایک پامپئو:

 "ما می‌دانیم که سیاست‌های ما در حال نتیجه دادن است زیرا اکنون ایرانی‌ها برای بازگشت به میز مذاکره برای کاهش تحریم‌ها به شدت ابراز تمایل می‌کنند"

نتیجه ذوق زدگی، خوش خیالی و پیام هفتگی برای مذاکره تایید نظرات پامپئو و ادامه سیاست افزایش تحریم‌ها است.

 

 

ترور می‌کنیم تا توافق کنید

دکتر رضا سراج، کارشناس مسائل راهبردی طی توییتی نوشت: روزنامه آمریکایی واشنگتن پست از چرایی ترور دانشمندان ایران به ویژه داشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید محسن فخری زاده رمزگشایی کرد.

واشنگتن پست در شماره اخیر خود نوشت: "قتل‌های هدفمند برنامه هسته‌ای ایران را پایان نخواهد داد اما می‌تواند امکان توافق را بیشتر کند...دور قبلی کشتار دانشمندان هسته‌ای به همراه تحریم‌های قوی بین‌المللی و حملات سایبری، فشارها بر ایران را افزایش داد و منجر به توافق شد."

در کوتاه نوشته قبلی با عنوان "دست دشمنان رو شد" به این موضوع اشاره شد که ترور شهیدمحسن فخری زاده حلقه‌ای از یک زنجیره طراحی شده توسط محور غربی، عبری، عربی برای وادار کردن ایران به مذاکره و توافق مجدد است. سیگنال‌های ارسال شده از داخل، دشمنان را به این محاسبات رسانده است.

 

انصاف داشتن، انصافاً از دشوارترین کارهاست

وحید یامین‌پور، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت:

این دستور قرآن، مبنای انصاف است:

لاتبخسوا الناس اشیائهم

به زبان ساده: تو سر مال نزن! ارزش کار دیگران رو کمتر از آنچه واقعا می‌ارزد، نشان نده.

انصاف داشتن، انصافاً از دشوارترین کارهاست.

اللهم وفّقنا

 

 

آقایان دولتی کلاهتان را بالاتر بگذارید!

احمد نادری، نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان که گفته بود به شکلی از توافق ورای برجام نیاز داریم که موشکی و منطقه ای ایران را هم دربر گیرد، طی توییتی نوشت: آقایان دولتی کلاهتان را بالاتر بگذارید.

برنامه هسته ای را که تعطیل کردید؛ و حالا می خواهند با کارت موشکی و منطقه ای با شما بازی کنند

عناصر قدرت ملی خط قرمز است و نخواهیم گذاشت.

 

 

آقای جهرمی! حواستان به اینترنت دانش‌آموزان مناطق محروم هست؟

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: توی این روزهای سرد پاییزی کودکان روستای نارلی آجی سو در استان گلستان و نزدیک مرز ترکمنستان برای دسترسی به اینترنت مجبورند به این شکل به نقاطع مرتفع اطراف پناه ببرند.

این روستا حدود ۲۹۰ دانش آموز، ۵۰ دانشجو، ۱۰ دانشجو معلم و ۲۰ معلم بومی دارد.

جناب وزیر، قطعی اینترنت و سرعت پایین و گرانی بسته های ما به کنار، حداقل مشکلات این عزیزان رو حل کنید.

 

راهکار جلیلی برای تنش زدایی

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر نوشت: برخی می‌گویند دشمن را تحریک نکنید تا تنش ایجاد نشود؛ اگر دشمن احساس کرد می‌تواند به حقوق شما تعرض کند و این تعرض برای او هزینه نداشت، این تنش زاست!

یک زمانی قرار شد برای رفع مزاحمت دشمن و تحریم‌ها توافق شود؛ بعدا گفتند هدف از توافق، اقتصادی نبوده و برای امنیت بوده است!

 

 

آقای روحانی! ما هول کرده‌ایم از این مدیریت شما

دانیال معمار، فعال رسانه‌ای طی توییتی نوشت: خیلی به عقب نرویم. سال ۹۲ با ۲۷هزار تومان برای غذای حدود ۳۰ نفر می‌توانستیم مرغ بخریم، سال ۹۵ برای حدود ۱۲نفر. سال ۹۸ با این پول، ۲/۵ کیلو مرغ می‌خریدیم و حالا با این رقم، یک کیلو پای مرغ به ما می‌دهند.

بله آقای روحانی! درست می‌گویید؛ ما هول شده‌ایم، هول کرده‌ایم از این مدیریت شما

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات