۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۶۹۹۳۲

اهدا کتاب «اخلاق برتر» به بیش از ۲۰۰ امام جماعت مساجد استان قم

اهدا کتاب «اخلاق برتر» به بیش از ۲۰۰ امام جماعت مساجد استان قم
حجت الاسلام و المسلمین روحانی از اهدا کتاب «اخلاق برتر» به بیش از ۲۰۰ امام جماعت مساجد استان قم خبر داد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در گفتگویی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کاب و کتاب خوانی گفت: ترویج کتاب‌خوانی در جامعه یکی از موضوعاتی است که همیشه باید به آن پرداخته شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در همین راستا ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های مختلفی را در سطح کانون ها و مساجد انجام می دهد.

وی افزود: توزیع کتاب های اهدایی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور در بین کتابخانه های مساجد، افتتاح کتابخانه های مخزن دار و باز، حضور در کتابخانه های مساجد به همراه بررسی میدان عملکرد این مراکز فرهنگی، تقدیر از کتابداران برتر، برگزاری مسابقات کتابخوانی و... از جمله برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم به طرح شنبه های کتاب نیز اشاره کرد و افزود: طرح شنبه‌های کتاب در کانون‌های مساجد سراسر کشور فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است و بر اساس این طرح کتاب‌های مناسب برای مطالعه تمام اقشار در مساجدمعرفی می‌شود.

وی در ادامه به به توزیع رایگان کتاب «اخلاق برتر» میان ائمه جماعات استان قم اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی، کتاب «اخلاق برتر» بین بیش از 200 نفر از ائمه جماعات استان قم توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: این کتاب به قلم حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یغمائی گلستانی به رشته تحریر در آمده است و به موضوع تربیت و خودسازی بر اساس قرآن کریم، کلام و سیره معصومین علیهم السلام پرداخته است./826/

ارسال نظرات