۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۷۰۰۲۸
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

راه اندازی کتابخانه های مجازی ویژه طلاب

راه اندازی کتابخانه های مجازی ویژه طلاب
لرستان - حجت الاسلام پنام از راه اندازی کتابخانه های مجازی ویژه طلاب خبر داد و گفت: در فضای مجازی مطالب مهم برخی کتب ویژه طلاب ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته پژوهش زنگ پژوهش به صورت مجازی در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان پژوهش را اساس حوزه های علمیه عنوان کرد و افزود: تربیت پژوهش محور طلاب امری مهم در ارتقای سطح علمی طلاب و هدایت فعالیت های پژوهش به سمت نیازهای جامعه است.

وی با اشاره به ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب لرستانی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای فعالیت های پژوهشی ویژه اساتید و طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام به برگزاری برنامه های پژوهشی اشاره کرد و گفت: دیدار طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه با نماینده ولی فقیه در لرستان، تجلیل از طلاب و پژوهشگران جوان و نوقلم و تجلیل از کتابداران مدارس علمیه لرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های پژوهشی در فضای مجازی از دیگر برنامه های هفته پژوهشی است.

حجت الاسلام پنام در ادامه خاطرنشان کرد: کتابخانه های مجازی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ پژوهش و مطالعه در کانال های مجازی ایجاد می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: با ایجاد این کتابخانه ها و ارائه مطالب برخی کتب در کتابخانه های مجازی مسابقه های کتابخوانی و پژوهشی برای طلاب و پژوهشگران حوزوی برگزار می شود./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات