۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۷۰۰۵۲

برگزاری مجازی مسابقات علمی پژوهشی بین طلاب لرستان

برگزاری مجازی مسابقات علمی پژوهشی بین طلاب لرستان
لرستان - فلاحی نیا از برگزاری مجازی مسابقات علمی پژوهشی خبر داد و گفت: برنامه های پژوهشی با هدف تقویت انگیزه و هدایت فعالیت های پژوهشی طلاب برگزار خواهند شد.

آرزو فلاحی نیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هفته پژوهش را گرامی داشت و گفت: در این ایام ویژه برنامه های پژوهشی در مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشتر با اشاره به تحصیل مجازی طلاب به علت شیوع ویروس کرونا عنوان داشت: برنامه های پژوهشی و نشست ها نیز به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری برنامه های پژوهشی تقویت انگیزه و هدایت فعالیت طلاب به سمت برنامه های پژوهشی است و در این راستا از ظرفیت اساتید پژوهش به خوبی استفاده می شود.

فلاحی نیا از برگزاری مجازی مسابقات علمی پژوهشی خبر داد و گفت: نشست های آنلاین پژوهشی از دیگر برنامه هایی است که در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تجلیل از کتابداران و پژوهشگران، مسابقه وبلاگ نویسی و برگزاری نشست های علمی اساتید حوزوی از دیگر برنامه های هفته پژوهش است.

سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشتر در ادامه با بیان اینکه این ایام که به علت شیوع ویروس کرونا تحصیل طلاب به صورت مجازی صورت می گیرد، افزود: کارگاه های آموزشی ویژه طلاب نیز مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی یکی از مهم ترین دوره های آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کارگاه با موضوعات مختلف ویژه طلاب و با حضور اساتید حوزه علمیه و دانشگاه برگزار خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات