۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۷۰۰۵۷
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی از شاگردان برجسته و از همراهان ثابت قدم امام خمينى بود

آیت الله یزدی از شاگردان برجسته و از همراهان ثابت قدم امام خمينى بود
مدیر روابط عمومی جامعه مدرسین گفت: آیت الله یزدی از شاگردان برجسته و از همراهان استوار و ثابت قدم مبارزات انقلابی امام خمينى(ره) عليه ظلم و فساد و كفر و استكبار بود.

حجت الاسلام حمزه قربانی مدیر روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت درگذشت آیت الله محمد یزدی رییس فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحمت و غفران الهی را برای این فقیه بصیر و عالم وارسته از درگاه ایزد منان خواستار شد.

وی به تشریح جزئیاتی از درگذشت آیت الله یزدی پرداخت و اظهار داشت: حضرت آیت‌الله یزدی که از چندی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری دستگاه گوارشی در بستر بیماری بود، متأسفانه صبح امروز در سن 89 سالگی دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام قربانی شخصیت علمی و انقلابی آیت الله یزدی را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: ايشان از شاگردان برجسته امام خمینی(ره) و آیت الله بروجردی(ره) و از همراهان استوار و ثابت قدم مبارزات انقلابی امام خمينى(ره) عليه ظلم و فساد و كفر و استكبار بودند که از ايشان تاليفات زيادی در علوم دينی و فقهی به يادگار مانده است.

حجت الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: ما ضایعه فقدان این عالم ربانی و فقیه وارسته را به ساحت مقدس ولي‌الله الاعظم امام زمان(عج) و مراجع تقليد به ویژه رهبر معظم انقلاب و حوزه‌های علميه تسليت عرض می کنیم./841/ت302/ب1

ارسال نظرات