۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۰۰۶۰
رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مطرح کرد؛

ساده زیستی و مردمی بودن ویژگی برجسته نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی

ساده زیستی و مردمی بودن ویژگی برجسته نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی
خراسان شمالی - پاکمهر گفت: تواضع، ساده زیستی و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر، رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، با اشاره به جایگاه و اهمیت نهاد نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه، اظهار کرد: جایگاه امامت جمعه میعادگاه نعمت ولایت‌فقیه و مرکز اساسی در تصمیم‌گیری‌های مهم و راهبردی در استان محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات 9 ساله حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در این سمت، ادامه داد: وی با علم و عمل حوزوی و تجارب ارزنده منشأ خیرات و برکات فراوانی در خراسان شمالی شد و با نعمت وجود وی در استان همگرایی حول محور نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه ایجاد شد.

پاکمهر خاطرنشان کرد: در این سال‌ها حوزه علمیه خراسان شمالی رشد قابل‌توجهی داشته و از نظر کمی و کیفی رشد کردند؛ به‌گونه‌ای که از سطح دو به سطح چهار ارتقا یافتند.

وی اضافه کرد: در پی سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در سال 91 و سپس پیگیری‌های حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، اقدامات شایسته و پربرکتی در استان اجرایی شد.

پاکمهر در ادامه با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه جدید بجنورد، اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین نوری برادر سردار شهید شاخص خراسان شمالی بوده و خود وی نیز از شخصیت‌های شناخته شده استان محسوب می‌شود.

وی افزود: تواضع، ساده زیستی و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی است.

پاکمهر خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین نوری سال‌ها در حوزه و دانشگاه تدریس می‌کرد و از نظر منش و گفتار و رفتار دارای جاذبه فراوانی است و حضور مستمر وی به مدت بیش از 20 سال در یک مسجد نشانگر ارتباط شایسته و مؤثر نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: همچنین مردمی بودن حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نعمت بزرگ و ارزنده‌ای برای استان است و رضایت همه جریانات و گروه‌های سیاسی از این انتصاب نیز خود نشان‌دهنده انتخاب مناسب مقام معظم رهبری است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات