۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۷۰۰۹۳
فقیه بصیر؛

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف به مناسبت ارتحال آیت‌الله یزدی

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف به مناسبت ارتحال آیت‌الله یزدی
حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین خاموشی در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین خاموشی در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
 
در این پیام تسلیت آمده است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
 
خبر غم‌انگیز ارتحال یار دیرینه امام و رهبری؛ آیت‌الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاثر و تالم خاطر این جانب شد.
این فقیه وارسته و عالم ربانی پیش از انقلاب اسلامی با سخنرانی‌های افشاگرانه خود  به مبارزه به رژیم ستم‌شاهی برخاست و بارها طعم تبعید و زندان را چشید. 
 
ایشان پس از انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت‌های کلیدی مختلف از نمایندگی  مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری  گرفته تا  ریاست قوه قضائیه  و حضور پررنگش در کسوت امام جمعه تهران همواره خوش درخشیدند و منشا آثار و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.
 
این‌جانب ارتحال این روحانی معزز را به مقام معظم رهبری، اساتید حوزه علمیه قم، جامعه بزرگ روحانیت و بازماندگان محترم ایشان‌ تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات