۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۷۰۰۷۹
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی مدافع راستین ولایت و رهبری بود

آیت الله یزدی مدافع راستین ولایت و رهبری بود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، آیت الله یزدی(ره) را مدافع راستین ولایت و رهبری معرفی کرد و گفت: این عالم بصیر و انقلابی در دفاع از ولایت و رهبری ثابت قدم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تسلیت ارتحال آیت الله یزدی، از ایشان به عنوان یار صدیق امام و رهبری در طول دوران نهضت انقلاب و همچنین پیروزی انقلاب یاد کرد و گفت: این عالم انقلابی، عمر با برکت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و ایران اسلامی کرد.

وی با بیان این که آیت الله یزدی(ره) همواره دغدغه اسلام، انقلاب و ولایت داشت، افزود: ایشان در طول عمر با برکت خود در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدانه تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، آیت الله یزدی(ره) را مدافع راستین ولایت و رهبری معرفی کرد و گفت: این عالم بصیر و انقلابی در دفاع از ولایت و رهبری با کسی تعارف نداشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران از آیت الله یزدی(ره) به عنوان یکی از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) در کشور یاد کرد و افزود: حمایت های این عالم وارسته و انقلابی از نهضت انقلاب و همچنین خدمات ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر همگان آشکار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله یزدی(ره) قاطعانه در مسیر انقلاب گام برداشتند و از آرمان های نظام دفاع و حراست کردند، خاطرنشان کرد: رویکرد و نگاه انقلابی این شخصیت تراز اول انقلاب، همواره مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، فقدان این یار صدیق امام و رهبری را ثلمه ای بزرگ برای حوزه های علمیه دانست و تصریح کرد: این چهره انقلابی در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب با قدرت از آرمان های انقلاب، نظام و ولایت دفاع و حراست کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمات و تلاش های بسیار آیت الله یزدی به انقلاب و همچنین حوزه های علمیه همواره ماندگار خواهد ماند، خاطرنشان کرد: به طور قطع این عالم بصیر و انقلابی را می توان از استوانه های اصلی انقلاب اسلامی معرفی کرد که عمر خود را در این مسیر مقدس صرف کرد.

وی با اشاره به این که آیت الله یزدی(ره) در مسؤولیت های مختلف چهار دهه اخیر همواره منشأ خدمات ارزشمندی برای انقلاب و نظام اسلامی بودند، بیان داشت: ایشان در مسیر انقلاب، امام و رهبری همواره ثابت قدم ماند و مجاهدانه تلاش کرد./950/ت210/ب1

ارسال نظرات