۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۶۹۹۶۲
حجت الاسلام والمسلمین لائینی هشدار داد؛

تلاش دشمن در جهت اجرای پروژه سکولاریزه کردن مدیریت در جامعه اسلامی

تلاش دشمن در جهت اجرای پروژه سکولاریزه کردن مدیریت در جامعه اسلامی
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ساری نسبت به تلاش دشمن در اجرای پروژه سکولاریزه کردن حکومت و مدیریت جامعه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مرکز استان با اشاره به این که با ظهور انقلاب اسلامی، نگاه دنیا تنها به جمهوریت و توجه به حضور مردم بود، گفت: این در حالی است که عنصر ایمان و دین از عناصر مهم و تاثیرگذاری است که نقش بسیار مهمی در تعالی نظام اسلامی ایفا کرده است.

وی پررنگ بودن عنصر ایمان و دین در ایران اسلامی را یکی از دلایل مهم مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: توجه به دو قطب جمهوریت و اسلامیت در نظام سیاسی ایران اسلامی برای دشمنان این ملت قابل هضم نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به شدت در پی پروژه سکولاریزه کردن حکومت و مدیریت جامعه هستند، تصریح کرد: تشکل های سیاسی و اثرگذار نظام اسلامی باید مراقب این توطئه دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: تشکل های سیاسی کشور باید از همه توان خود در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی علیرغم همه مشکلات و سختی های اقتصادی بهره گیرند.

امام جمعه ساری با بیان این که انتخابات تجلی حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: انتخابات گویاتر از بقیه حضور های مردمی است زیرا زبان آن زبان آمار است و مستند است و دشمنان نمی توانند در آن خدشه وارد کنند و این اهمیت کار را بیشتر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که همه تشکل های سیاسی باید یک قاعده معینی را برای بازی سیاسی بپذیرند و از آن پیروی کنند، تصریح کرد: گروه ها و تشکل های سیاسی باید در عین رقابت از تخریب به شدت پرهیز کنند و به اصول خاص انتخابات احترام بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که باید در کار سیاسی خودخواهی را کنار بگذاریم و با سعه صدر و منطق برخورد کنیم، خاطرنشان کرد: چون در غیر این صورت در بین طیف های سیاسی همسو هم به وفاق و همدلی نخواهیم رسید.

امام جمعه ساری با تأکید براین که انتخابات باید سالم باشد و از هزینه های سنگین و بی حساب و کتاب به شدت پرهیز شود، تصریح کرد: وجود چنین تخلفات اقتصادی، رانت خواری ها و سوء استفاده هایی که متاسفانه رخ می دهد نتیجه همین رفتار است که باید در ابتدای کار با این موارد مخالفت کرد و مقابل آن ایستاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخخش پایانی سخنان خود با بیان این که هر گروه و تشکلی که برای پرشور برگزار کردن انتخابات تلاش کند در حقیقت برای تقویت نظام و انقلاب تلاش کرده است، گفت: برای تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از همه ظرفیت های موجود استفاده شود./950/

ارسال نظرات