۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۶۹۹۱۷
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد؛

ضرورت شناسایی عوامل استکبار در داخل کشور

ضرورت شناسایی عوامل استکبار در داخل کشور
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز کشورمان در حال مبارزه با استکبار مدرن است بر ضرورت شناسایی عوامل استکبار در داخل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر روز گذشته در دیدار نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: وقتی بسیج دانشجویی و بدنه دانشگاهی یک بدنه زنده و متحرک و شاداب است بسیار خوشحال کننده است.

وی با بیان این که در بسیج دانشجویی انقلابی گری قابل مشاهده است، افزود: بسیج دانشجویی را بهترین و سالم ترین می دانم، هر چند برای تشکل ها و مجامع دانشجویی دیگر هم احترام قائل هستم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ماهیت استکبار ستیزی جنبش دانشجویی و حادثه مهم ۱۶ آذر را نباید فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: نخستین شعارهای ضد استکباری در همین تجمع مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که روح استکبار ستیزی و روحیه انقلابی گری ستون فقرات انقلاب ما است، تصریح کرد: اگر این شاخصه مهم کمرنگ یا تضعیف شود قامت انقلاب اسلامی می شکند به همین دلیل باید روح ضد استکباری تقویت شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که روحیه انقلابی و ضد استکباری باید در همه لایه های مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی نیاز به زیر ساخت های داخلی و قوت و اقتدار دارد و باید در همه بخش ها به ویژه در زمینه های علمی و فن آوری پیشتاز باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پروژه های علمی کشور نباید در دانشگاه ها محبوس شود، بیان داشت: باید از این پروژه و تحقیقات علمی در رشد و توسعه کشور استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان به جای رجوع کردن به سندهای غربی همچون 2030 به اسناد بالادستی توجه کنند، خاطرنشان کرد: نباید مسؤولان ما به سمت اسناد بین المللی و غربی بروند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اقتصاد کشور باید ایرانی و مقاومتی باشد، بیان داشت: باید از توان و ظرفیت جوانان نخبه و با استعداد ایرانی در جهت تقویت توان داخلی بیشتر بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه با تأکید بر این که علاوه بر استکبارستیزی، باید استکبار شناس باشیم، ادامه داد: دو استکبار کهن و استکبار مدرن داریم که استکبار کهن، بیرونی و استکبار مدرن از درون فشار می آورد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز کشورمان با استکبار مدرن در حال مبارزه است، خاطرنشان کرد: باید عوامل استکبار را در داخل پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: باید هم برای چالش استکبار و هم برای سازش استکبار هزینه کنیم، اما به طور قطع هزینه چالش استکبار خیلی کمتر خواهد بود./950/

ارسال نظرات