۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۶۷۰۱۱۶
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی منشأ خدمات ارزنده به نظام اسلامی بود

آیت الله یزدی منشأ خدمات ارزنده به نظام اسلامی بود
عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه آیت الله یزدی منشأ خدمات ارزنده به نظام اسلامی بود، گفت: آن مرحوم تعصب و غیرت دینی برای پیشبرد احکام اسلامی در جامعه داشت.

آیت الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با عرض تسلیت ارتحال آیت الله محمد یزدی خدمت رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، گفت: مرحوم آیت الله یزدی شخصیت شناخته شده حوزوی بود که بیش از هفتاد سال در حوزه های علمیه مشغول تحصیل علوم دینی و تدریس دروس حوزوی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: مرحوم آیت الله یزدی از مهمترین شخصیت های نظام اسلامی محسوب می شد و از یاران دیرین و صدیق امام خمینی(ره) و همراه و همگام رهبر معظم انقلاب بود.

آیت الله فقیهی ابراز کرد: مرحوم آیت الله یزدی در سمت های مختلف همچون ریاست قوه قضاییه، ریاست جامعه مدرسین، عضو شورای نگهبان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری عهده دار مسؤولیت بودند و در این پست ها منشأ خدمات بسیاری به نظام اسلامی شد.

وی با بیان این که پیروی و تبعیت از ولایت فقیه این عالم مجاهد زبانزد تمام مردم بود، افزود: مرحوم آیت الله یزدی تعصب و غیرت دینی در پیشبرد احکام اسلام در جامعه داشت و حامی سرسخت اجرای احکام اسلامی در کشور بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: کمتر افرادی همانند مرحوم آیت الله یزدی وجود دارند که سابقه مبارزات انقلابی و تبعید و زندان و جهاد داشته باشند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات