۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۷۰۱۴۰
فقیه بصیر؛

دفاع از حق؛ رویه تغییر ناپذیر آیت الله یزدی

دفاع از حق؛ رویه تغییر ناپذیر آیت الله یزدی
عضو فقهای شورای نگهبان صلابت در راه حق را از ویژگی های بارز آیت الله یزدی ذکر کرد و گفت: دفاع از حق رویه تغییر ناپذیر این عالم مجاهد بود.

آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت الله محمد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ارتحال آیت الله یزدی رییس فقید شورای عالی جامعه مدرسین را تسلیت گفت.

وی صلابت در راه حق را از ویژگی های بارز آیت الله یزدی تلقی کرد و اظهار داشت: ایشان در مسیر حق از هیچ چیزی متزلزل نمی شد.

آیت الله شب زنده دار دفاع از حق را رویه تغییر ناپذیر آیت الله یزدی دانست و عنوان کرد: در دوران طاغوت که کسی جرأت نداشت یک کلمه حق بر زبان جاری کند، شجاعانه در میدان ها حاضر می شد و از حق دفاع می کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه آیت الله یزدی شجاعانه از امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دفاع می کرد، افزود: ایشان با بیانات روشنگرانه خود بسیاری از افراد را به سوی مسیر انقلاب دعوت کرد؛ منبرها و خطابه های ایشان و صلابتی که از خود در برابر طاغوت نشان می داد مهم ترین ویژگی این عالم برجسته بود.

وی تواضع و فروتنی، پرهیز از کبر و غرور و اخلاص در راه خدای متعال را از ویژگی های آیت الله یزدی برشمرد و با تأکید بر ضرورت ادامه یافتن راه این عالم مجاهد از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اساتید انقلابی حوزه، عنوان داشت: فقدان این عالم جلیل القدر ثلمه بزرگی برای حوزه های علمیه و نظام اسلامی به شمار می رود و امیدواریم خدای متعال این ضایعه را جبران کند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
خدا رحمت کند این عمار انقلاب را.خدا در جوار امام و حاج قاسم و شهدا و صدیقین میهمان سفره حضرت علی قرارش دهد.
0
0