۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۷۰۳۲۹

توزیع ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی ببن نیازمندان

توزیع ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی ببن نیازمندان
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توزیع ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان گفت: چهارمین رزمایش همدلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شب گذشته در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که با هدف اهداء بسته پروتئینی و معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و کارگران فصلی استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد، گفت: امروز در چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان و کارگران فصلی استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان افزود: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی، بهداشت، مدرسه سازی و ساخت مسجد در استان لرستان حضور فعالی دارد.

وی عنوان کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده ۷۰۰ میلیارد تومان طی دو سال در استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در راستای ایجاد اشتغال و تولید سرمایه‌گذاری می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌های مجدد این اعداد و ارقام بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در استان لرستان بیان کرد: هم اکنون بنیاد مستضعفان  در استان لرستان در سه منطقه الیگودرز، پلدختر و کوهدشت در راستای اشتغال، عمران، بهداشت و تعلیم و تربیت ورود کرده است.

وی گفت: خوشبختانه در استان  لرستان کلیه زمینه‌های رشد، توسعه و تولید و ارتقا فرهنگی و همچنین رشد اقتصادی برای استان فراهم است و جای هیچ گونه یاس و ناامیدی وجود ندارد و به آینده برای رسیدن به اهداف متعالی امیدوار هستیم./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات