۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۷۰۵۰۹
معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

دولت سعودی اقدامات غیر انسانی را پایان دهد

دولت سعودی اقدامات غیر انسانی را پایان دهد
حجت الاسلام سید شفقت حسین شیرازی دستگیری حجت الاسلام الشخص روحانی شیعه عربستانی را محکوم کرد و گفت: این اقدام مصداق تروریسم دولتی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزای رسا، حجت الاسلام سید شفقت حسین شیرازی معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در واکنش به دستگیری حجت الاسلام سید هاشم الشخص روحانی برجسته و رهبر شیعیان عربستان سعودی، گفت: این اقدام خلاف قانون اساسی سعودی و توهین به بشریت و میهمن پرستی است.

وی این عمل خشن را که به دست نیروهای متعصب و شیعه ستیز وهابی صورت گرفت، به شدت محکوم کرد و افزود: محاصره خانه یک روحانی توسط نیروهای امنیتی، ورود غیر مجاز و بی حرمتی به حریم خصوصی و امن خانواده خلاف ارزش های انسانی و اسلامی است.

این روحانی پاکستانی دستگیری حجت الاسلام الشخص را عملیات تروریستی عربستان سعودی علیه همشریان خود دانست و تاکید کرد: سازمان و نهادهای بین المللی و عموم مردم علیه اقدامات جنایتکارانه دولت سعودی فریاد احتجاج بلند کنند.

معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در آخر سخنان خود تخریب مسجد امام حسین علیه السلام در العوامیه مرکز سخنرانی و تبلیغ شهید الشیخ باقر النمر را نیز به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدامات شنیع عامل نابودی آل سعود خواهد بود، چون اهانت به بیت خداوند (مسجد) موجب عذاب الهی می شود./988/

 

حجت الاسلام سید هاشم الشخص

دولت سعودی اقدامات غیرانسانی را پایان دهد

ارسال نظرات