۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۷۰۵۴۶
به مناسبت هفته پژوهش افتتاح شد؛

ششمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی به صورت مجازی

ششمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی به صورت مجازی
خراسان رضوی - ششمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان به صورت مجازی پذیرای علاقه مندان در مشهد است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، با حضور آیت‌الله سیدمصباح عاملی، مدیر این حوزه و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حسین کندری، معاون پژوهش، ششمین نمایشگاه تخصصی کتب تخصصی حوزوی و معارف اسلامی، آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام محدودیت‌های اجتماعی برای پیشگیری از زنجیره انتقال این بیماری، معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با همکاری دفتر فناوری و اطلاعات این حوزه، اقدام به طراحی سایت نمایشگاه به‌صورت مجازی کتاب کردند.

نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان در ایستگاه ششم با بیش از 7 هزار عنوان کتاب از 140 ناشر و دسته‌بندی بيش از 15 موضوع تخصصي، به‌صورت مجازی و با امکان خرید اینترنتی در بازه‌ی زمانی 26 آذر تا 3 دی‌ماه، برگزار می‌شود.

تحویل رایگان کتاب، ارائه حداقل 20 درصد تخفیف نمایشگاهی برای عموم، بن تخفیف 35 درصد برای طلاب و 50 درصدی برای اساتید علاوه بر تخفیف نمایشگاهی، توسط معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی، در این سایت ویژه ایام نمایشگاه، برنامه‌ریزی‌شده است.

تجهیز کتابخانه مدارس، رتبه‌بندی طلاب و پژوهشگران برای بهره‌مندی از بن کارت، امکان استفاده از سایت در تمامی پلتفرم‌های موبایل، کامپیوتر و تبلت، از مزایای سایت نمایشگاه است.

فروشگاه کتاب با امكانات تخصصي فروش كتاب به‌صورت فيزيكي و دانلودي، زيبايي و درعین‌حال دسترسي ساده به امكانات و کاربرپسند بودن، اعمال تخفيف ويژه و زمان‌بندی‌شده به‌صورت درصدي و مبلغ ثابت در محصول يا سبد خريد، ارسال كد تخفيف ويژه براي هر نفر به‌صورت خودكار و متصل به پورتال طلاب به‌صورت سطح‌بندی، از مزایای این سایت عنوان‌شده است.

همچنین، نمايش محصولات مرتبط به‌صورت خودكار در هنگام خريد، جستجوي حرفه‌ای بر اساس نام محصول و نويسنده و بازه قيمتي، داراي پنل مديريت حرفه‌ای، امکان فيلتر پيشرفته محصول بر اساس دسته‌بندی، ناشر، قطع، زبان، موضوع، نويسنده، شابك، مترجم، سال چاپ و ...، داراي سئو قوي و امنيت بالا و همچنین امکان ثبت نظرات، ديدگاه و بررسي محصولات توسط كاربر، از دیگر امکانات و مزایای سایت این فروشگاه و نمایشگاه کتاب است که توسط مهندسان دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، طراحی و به اجرا در آمده است.

گفتنی است، عموم علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه و فروشگاه کتاب حوزه علمیه خراسان به آدرس اینترنتی http://book.hozehkh.com در بازه زمانی 26 آذر تا 3 دی‌ماه، بازدید و خرید کنند./864/

 

جواد رستمی
ارسال نظرات