۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۷۰۵۵۰
امام‌جمعه بجنورد:

رویکرد معنوی و مکتبی نقطه قوت ویژه نیروهای مسلح کشور است

رویکرد معنوی و مکتبی نقطه قوت ویژه نیروهای مسلح کشور است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: رویکرد معنوی و مکتبی نقطه قوت نیروهای مسلح کشور ما است؛ زیرا در هیچ‌کدام از نیروهای نظامی دنیا با این کیفیت دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار برگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در دیدار امیر آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، با اشاره به نقش و خدمات ارزنده نیروهای مسلح در کشور، اظهار کرد: نیروهای زمینی، مرزبانی و سایر مجموعه‌ها برای تأمین مرزهای کشور زحمات زیادی کشیده‌اند و افراد مستقر در این مناطق رنج‌های بسیاری همچون دوری از خانواده و رفت‌وآمدهای فراوان را تحمل می‌کنند تا امنیت در مرزهای ما برقرار باشد.

وی با اشاره به اهمیت امور فرهنگی و معنوی در نیروهای مسلح، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز یکی آر ارکان اقتدار نظام را امنیت برشمرده‌اند؛ اما در کنار آن بر اهتمام نسبت به امور فرهنگی نیز تأکید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری مورد با تأکید بر توجه ویژه به امور معنوی و مکتبی در نیروهای نظامی کشور، گفت: این عناصر نقطه قوت ویژه نیروهای مسلح کشور ما بوده و در هیچ‌کدام از نیروهای نظامی دنیا با این کیفیت دیده نمی‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: باید شهید صیاد شیرازی و شهید سلیمانی را ازجمله مدافعان این مکتب و معنویت در نیروهای نظامی کشور دانست.

وی اعتقادات را عامل تحرک و انرژی نیروهای بخش‌های مختلف دانست و گفت: اعتقادات هر فرد در کارها باعث می‌شود با تمام توان برای خداوند حرکت کند و اگر این نگاه در ارتش مکتبی باشد، می‌تواند در برابر چندین برابر نیروهای دشمن ایستادگی و مقاومت کند.

امام‌جمعه بجنورد در انتها بر تلاش بیشتر نیروهای نظامی نیز تأکید کرد و گفت: عدالت محوری و ولایت محوری باید همواره سرلوحه امور نهادهای مختلف ازجمله نهادهای نظامی و انتظامی باشد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات