۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۶۲۵۸۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

نیروهای مسلح ایران همراه با ولایت و همسو با یکدیگرند

نیروهای مسلح ایران همراه با ولایت و همسو با یکدیگرند
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه و ... همراه با ولایت و همسو با یکدیگر، همدل و متحد کار را با قدرت به‌پیش می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، بعدازظهر امروز در دیدار با فرماندهی و مسؤولان پدافند هوایی شهرآباد که به مناسبت دهم شهریور، سالروز تأسیس پدافند هوایی برگزار شد، با قدردانی از زحمات و خدمات پدافند هوایی، اظهار کرد: نیروهای پایگاه پدافند هوایی شهرآباد از جان و دل مشغول خدمت به کشور و استان بوده و حرکت‌های هوایی را به‌خوبی رصد می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که تاکنون در این مأموریت به موفقیت‌های خوب و کلانی دست یافته‌اند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی اعم از ارتش و سپاه و ... چه در زمین و چه در دریا و هوا همراه با ولایت و همسو و متحد با همدیگر کار را پیش می‌برند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امنیت هوایی که موضوع بسیار مهم و سرنوشت سازی است به دست این دلاوران تأمین می‌شود، گفت: نیروهای پدافند هوایی مسؤولیت خود را به زیبایی ادامه می‌دهند؛ به‌گونه‌ای که به‌واسطه خدمات آن‌ها آرامش خوبی در کشور و استان وجود دارد و امنیت فضای عمومی کشور تأمین شده است.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اهمیت پدافند هوایی از نگاه رهبر حکیم انقلاب، اظهار کرد: بر اساس گفته امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده پدافند هوایی کشور رهبر انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 600 بار بر اهمیت پدافند هوایی کشور تأکید کرده‌اند.

وی افزود: این توجه و تأکیدات مکرر حکایت از اهمیت و اولویت پدافند هوایی و نقش بی‌بدیل آن در دکترین دفاعی نظام اسلامی مبنی بر بازدارندگی مؤثر دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها بارها بر تقویت بنیه زیرساختی، تربیت نیروی انسانی و شناخت نقاط ضعف و قوت این نیرو اهتمام زیادی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون که این قرارگاه به تراز مناسبی از آمادگی رسیده‌اند، فرماندهی کل قوا تقدیر خودشان و مردم را از این فرزندان بیداردل ملت اعلام کرده‌اند که جای بسی افتخار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به کارکنان پدافند هوایی، اظهار کرد: رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، در تماس تلفنی با امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، سلام و قدردانی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) را به فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های پدافند هوایی کشور ابلاغ کرده است که این موضوع مایه خوشحالی و مسرت فراوانی برای این زحمت کشان شده است./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات