۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۷۰۶۰۸
سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشتر:

وحدت حوزه و دانشگاه خنثی کننده توطئه های دشمن است

وحدت حوزه و دانشگاه خنثی کننده توطئه های دشمن است
لرستان - فلاحی نیا با بیان اینکه گفتمان حوزه و دانشگاه گفتمان برگرفته از معارف اهل البیت (ع) است، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه خنثی کننده توطئه های دشمن است.

آرزو فلاحی نیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح (ره) روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه ریشه در مکتب اهل البیت(ع) دارد.

سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشترافرود:  وحدتی که شاگردان علوم دینی، نجوم، طب و ریاضی امام صادق(ع) مصداق محسوس آن می باشد، وحدتی که امام راحل(ره ) آن را احیا و حسن تدبیر و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب آن را در دل تاریخ حک کرد تا آمال و آرزوهای دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب نقش بر آب شود.

وی عنوان داشت: همانطوری که معمار کبیر انقلاب جدایی حوزه و دانشگاه را توطئه استکبار می دانست، وحدت حوزه و دانشگاه عاملی مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

فلاحی نیا با تأکید بر ضرورت بصیرت و هوشیاری در برابر دسیسه های دشمن خاطرنشان کرد: طلاب و دانشجویان این سرمایه های انقلاب باید بصیرت داشته باشند و در کنار جهاد اکبر و اصغر ،جهاد کبیر (عدم تبعیت از دشمن) را عملآ معنا کنند تا طراحان سکولار بدانند گفتمان حوزه و دانشگاه گفتمان برگرفته از معارف اهل البیت (ع) است.

سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف، ایجاد جامعه ای اسلامی است.

وی تصریح کرد: فرزندان حوزه و دانشگاه که بنابر کلام نورانی رهبر معظم انقلاب دو شعبه از یک مؤسسه علم و دین هستند، در کنار هم درعرصه های مختلف در صدور انقلاب نقش افرین بودن و امروز نیز در تداوم راه انقلاب و مقابله با توطئه های دشمن رسالت خطیری بر دوش دارند.

فلاحی نیا شهید مفتح را فرزند حوزه، حلقه وصل حوزه و دانشگاه خواند و افزود: طلاب و شهدا باید در مقام عمل از شهدا الگو بگیرند و رهرو ثابت قدمی در پاسداری حریم ولایت باشند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات