۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۷۰۵۸۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

وحدت حوزه و دانشگاه در تداوم راه انقلاب نقش آفرین است

وحدت حوزه و دانشگاه در تداوم راه انقلاب نقش آفرین است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت حفظ و تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: این امر در تداوم راه انقلاب و رفع مشکلات ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در نشست مجازی وحدت حوزه و دانشگاه لرستان به مناسبت هفته پژوهش، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و هست، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مردم نیز مبتنی بر مسائل فرهنگی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بر سه پایه مردم، دین و رهبری نهاده شده است، عنوان داشت: تداوم و انسجام انقلاب اسلامی نیز بر پایه همین سه رکن مردم، دین و رهبری و بر پایه وحدت اقشار مختلف مردم میسر است.

وی انقلاب اسلامی را برخاسته از حوزه‌های علمیه عنوان کرد و افزود: امروز حوزه علمیه در تداوم راه انقلاب و هدایت دینی جامعه ظرفیت عظیمی بوده و رسالت خطیری بر دوش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت وحدت حوزه علمیه و دانشگاه، روحانی و اساتید دانشگاهی و دانشجویان تأکید و بیان کرد: علما و روحانیون لرستان از نمادهای برجسته وحدت حوزه و دانشگاه هستند.

وی ادامه داد: وحدت و همدلی بین مؤسسات دانشگاهی و حوزوی، روحانیون و اساتید دانشگاهی در زمینه و تداوم انقلاب اسلامی نقش آفرین است، حوزویان و دانشگاهیان در راستای تشکیل یک جامعه الگو نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ارتباط با جامعه از سوی حوزه و دانشگاه برای حل مشکلات مردم تأکید و خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری حوزه و دانشگاه در تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: حوزه و دانشگاه، دانشجو و روحانی اصیل و آگاه خود را در مقابل جامعه مکلف می‌داند، حوزوی و دانشگاهی باید جهانی بیاندیشند و خود را برای یک انقلاب جهانی آماده کنند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات