۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۷۰۴۷۷
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری مجازی نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه

برگزاری مجازی نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی از برگزاری نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: این نشست با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، نشستی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه امری مهم برای رشد و تعالی جامعه است، افزود: وحدت بین این دو نهاد امری ضروری برای تربیت نسلی انقلابی و مؤمن است.

وی بر ضرورت تقویت و حفظ وحدت بین حوزه علمیه و دانشگاه تأکید کرد و ادامه داد: حوزه علمیه و دانشگاه به عنوان دو نهاد علمی اثرگذار رسالت خطیری بر تداوم راه انقلاب بر دوش دارند.

حجت الاسلام عبداللهی وحدت حوزه علمیه و دانشگاه را یادگار امام راحل عنوان کرد که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند و خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه و دانشگاه امری مهم برای رشد و تعالی در عرصه های مختلف است.

وی در ادامه یادآور شد: اساتید حوزوی و دانشگاهی استان لرستان برای شرکت در نشست هم اندیشی حوزه و دانشگاه می توانند به آدرس https://www.skyroom.online/ch/lums/hamandishi مراجعه کنند.

گفتنی است، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات