۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۳۱۰۶۴
امام جمعه پلدختر:

طلاب و دانشجویان در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند

طلاب و دانشجویان در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند
امام جمعه پلدختر با اشاره به نقش آفرینی طلاب و دانشجویان در گام نخست انقلاب، گفت: امروز نیز این دو قشر انقلابی در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در آیین گرامیداشت وحدت بین حوزه و دانشگاه در این شهرستان، با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی برای ترویج و تبیین علوم حوزوی و دانشگاهی است، گفت: حوزه و دانشگاه ظرفیتی عظیم در توسعه همه جانبه کشور هستند.

وی با اشاره به تربیت نسلی انقلابی در دانشگاه و حوزه افزود: این دو نهاد با تعامل و همفکری می توانند در رفع مشکلات کشور گام بردارند و در سایه وحدت به کمال دست یابند.

امام جمعه پلدختر به نقش طلاب و دانشجویان در گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: این دو قشر همانگونه که در گام نخست انقلاب نقش آفرینی کردند، امروز نیز می توانند در تداوم راه انقلاب موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه در سایه وحدت می توانند در راه تقویت زمینه های علمی و توسعه جوانب مختلف انقلاب تأثیر داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تقویت فعالیت های پژوهشی حوزه و دانشگاه تأکید کرد و اظهار داشت: پژوهش‌های حوزه و دانشگاه باید به صورت کاربردی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از فعالیت های پژوهشی طلاب در اصلاح ساختاری مدیریت شهرستان پلدختر و رفع بن ‌بست های شهری استفاده شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات