۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۷۰۷۲۵

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی
الان زیباکلام و غرب‌دوست‌ها ناراحت می‌شن!، از جابه‌جایی جلاد و شهید تا تحریف کلام رهبرانقلاب، ساخت ۲۲ زندان و تنها یک دانشگاه در آمریکا، نرود میخ آهنین در سنگ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ الان زیباکلام و غرب‌دوست‌ها ناراحت می‌شن!، از جابه‌جایی جلاد و شهید تا تحریف کلام رهبرانقلاب، ساخت ۲۲ زندان و تنها یک دانشگاه در آمریکا، نرود میخ آهنین در سنگ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

الان زیباکلام و غرب‌دوست‌ها ناراحت می‌شن!

کانال تلگرامی هاون مدیا به نقل از رابرت رایش، پروفسور، نویسنده و وزیرکار بیل کلینتون نوشت:

8 میلیون نفر در فقرند

19 میلیون نفر در معرض خطر تخلیه منزلشان

26 میلیون نفر گرسنه

در همین حال، میلیاردرهای آمریکایی از ماه مارس تاکنون 1تریلیون دلار به ثروتشان اضافه کرده اند

ای بابا الان زیبا کلام و ... ناراحت میشن

 


 

 

از جابه‌جایی جلاد و شهید تا تحریف کلام رهبرانقلاب

سید محمود رضوی، مشاور رسانه‌ای قالیباف در واکنش به تحریف سخنان رهبر انقلاب طی توییتی نوشت: تا جریان تحریف در کشور هست و تریبون دارند، تحریم بر علیه ملت ایران هم ادامه دارد.

حیات جریان تحریف و کاسبان مذاکره به تقابل با عقلانیت انقلابی و دو قطبی سازی بر سر مذاکره است.

روزی جلاد و شهید را جابجا کردند و اینبار کلام حضرت آقا را با وقاحت تمام تحریف کردند!

گفتنی است رهبر انقلاب در سخنرانی خود اظهار کرده بودند که کار جریان تحریف، آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است. ۹۹/۵/۱۰

 

 

ساخت ۲۲ زندان و تنها یک دانشگاه در آمریکا

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: از ۱۹۸۰ تا به امروز در کالیفرنیا ۲۲ زندان ساخته شده است و فقط یک دانشگاه. بر اساس گزارش اداره آمار دادگستری آمریکا، در میان کشورهای جهان آمریکا بیشترین شمار زندانیان را دارد؛ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در این کشور حدود هفتصد نفر در پشت میله‌های زندان هستند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان جمعیت زندان‌های جهان، در سال ۲۰۱۵ با وجود اینکه آمریکا تنها ۵ درصد از جمعیت جهان را داشته، اما ۲۵ درصد از تمام زندانیان جهان را دارد.

 

 

نرود میخ آهنین در سنگ

سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در واکنش به تقطیع سخنان رهبر انقلاب درباره تحریم در کانال تلگرامی خود نوشت: ‏وقتی مسئولان و رسانه های دولتی در انعکاس بیانات رهبرانقلاب صرفاً بر بخش "رفع تحریم‌ها" تاکید دارند و روی این نکته که تمرکز باید بر "خنثی سازی تحریم‌ها" باشد، چشم بسته اند؛ یعنی آقایان باز هم اراده ای برای تغییر در راه طی شده و مسیر خسارت بار قبلی ندارند.

 

دولت آینده باید زیر میز این بازی بزند!

سیدعزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در خصوص بودجه شرکت های دولتی در توییتر نوشت: شرکت های دولتی، برای پرداخت "مالیات" گزارش "ضرر و زیان" می‌دهند ولی برای پرداخت پاداش اعضای هیئت مدیره، بر اساس "سود بالا" عمل می‌کنند!

دولت آینده باید زیر میز این بازی بزند!

بودجه عمومی: ۸۴۱ همت

بودجه شرکتها ۱۵۴۰ همت

 

مکتب سلیمانی نرم افزاری برای مقاومت

علیرضا محمدلو طی یادداشتی که در کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه منتشر شد به بررسی جنگ نرم و پرداخت.

به گفته رهبر معظم انقلاب شهیدسلیمانی نرم افزار مقاومت و الگوی مبارزه را در میان ملت های اسلامی رایج کرد.

قدرت نرم، تفوق و برتری بی سروصدا و کم هرینه ای است که ناظر بر نظام ترجیحات یک جامعه علیه رقیبان و دشمنانش می باشد که کشورهای صاحب ایدئولوژی و قدرت در قرن اخیر از آن برای پیشبرد اهداف و رسیدن به آرمان ها بهره می برند.

با توجه به این تعریف، هرجامعه ای برای حفظ انسجام و اقتدار پایدار، به مولفه های نرمی همچون علم و فرهنگ و دیپلماسی نیازمند است. این قدرت و مولفه ها جهت پیاده سازی و تعمیم اجتماعی به سه صورت و در سه سطح عمل می کند: متن تصویر اسطوره

گزاره های خبری و متون راهبردی: این بخش شامل فضاسازی و موقعیت آفرینی از طریق اخبار و استفاده از ظرفیت بنگاه های خبری است که غالباً اثری کوتاه مدت داشته و درصدد مدیریت فضای حال و موقعیت کنونی است. CNN و BBC و...تمامی خبرگزاری های داخلی و خارجی در این راستا انجام ماموریت می‌کنند.

تصویرسازی و جذابیت بصری: این بخش ناظر بر فرهنگ‌سازی بوده و ماموریتی میان مدت در راستای جامعه سازی برایش تعریف شده و حفظ انسجام سیستمی و جلوگیری از آنارشیسم اجتماعی کارویژه آن محسوب می شود. هالیوود و بنگاه های سینمایی و سازمان های صداوسیما در هرکشوری با گره خوردن به هنر و جذابیت های دراماتیک چنین رسالتی در راستای حفظ و ارتقای جوامع دارند.

اسطوره سازی یا شخصیت های الگو: این مورد به لحاظ اهمیت و ارتباط با واقعیت یک ایدئولوژی حائز امتیاز برجسته و ویژه ای است. جامعه ای که شخصیت الگو و اسطوره ای یا حتی کاریزما برای سبک زندگی مردمش تدارک ببیند، به لحاظ قدرت نرم در اوج اقتدار و تاب آوری قرار خواهد داشت.

این عنصر برخلاف دو سطح قبلی، محکی و مابه ازاء عینی و واقعی دارد و جذابیت و تاثیرگذاری اش محسوس بوده و عمق استراتژیک دارد. با این تفاسیر، این مقوله برای بلندمدت یک سیستم نعمت بسیار بزرگی است که رسالتش نه موقعیت سازی کوتاه مدت و نه فرهنگ سازی میان مدت بلکه امری فراتر به نام تاریخ سازی است.

قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران و مزیت رقابتی اش نسبت به غرب و شرق، شهدایی است که چون یک گلدکوئیست مقدس و کارخانه انسان سازی، تربیت و کادرسازی در تمامی سطوح کودک تا بزرگسال جامعه خصوصا نسل نوجوان و جوان را به ارمغان آوردند. در راس این شهدا، حاج قاسم سلیمانی، شخصیت نظام را قبل و بعد از شهادتش به رخ دنیا کشید و قدرت نرمی بود که بعد از شهادت، آزادتر شد و قفس برساخته و پوشالی آمریکایی را در ذهن مردم و قلب منطقه شکست و تحقیر نمود.

حاج قاسم، در کمال مبارزه سخت، نرم افزاری بود که اندیشه مبارزه و فرهنگ مقاومت را در منطقه و جهان اسلام تعمیم بخشید و به اسم رمز مقاومت و بیداری تبدیل شد.

 

جماعتی که از تحریف رهبر فقید به تحریف رهبر زنده رسیدن!

یک کاربر فضای مجازی درباره تحریف سخنان رهبر انقلاب در توییتر نوشت: جریان تحریفی که با خاطره سازی خصوصی و درگوشی از امام خمینی سعی در تحریف عقاید امام داشت، همین جریان تحریف‌ امروزه که به راحتی صحبت های رهبری که حی و حاضر هستن رو تحریف و به مردم القا میکنه!

در وقاحت این جماعت همین بس که از تحریف رهبر فقید به تحریف رهبر زنده رسیدن!

 

 

بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات