۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۷۰۷۳۳
واکنش نایب رییس جامعه مدرسین به هتاکی محمود امجد؛

مظلوم و ظالم را عوضی گرفته اید/ اظهارات تان یادآور اقدام شیخ علی تهرانی بود

مظلوم و ظالم را عوضی گرفته اید/ اظهارات تان یادآور اقدام شیخ علی تهرانی بود
آیت الله کعبی در واکنش به اظهارات آقای امجد گفت: این شیخ ساده لوح و هتاک با حالت خودباختگی، گم گشتگی، بی هویتی و انفعال جای مظلوم و ظالم را عوضی گرفته است.

آیت الله کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به اظهارات هتاکانه آقای امجد، گفت: انقلاب اسلامی با کنار زدن قدرت دو بلوک غرب و شرق نوعی گفتمان جدیدی را بر اساس مکتب اهل بیت(ع) شکل شکل داد و این گفتمان بیش از 40 سال مقاومت را پشت سر گذاشته و پیروزی های بزرگی را محقق کرد.

وی ادامه داد: ما در دهه اول انقلاب اسلامی شاهد پایان اتحاد شوروی بودیم و در دهه های دیگر نیز شکست لیبرال دموکراسی از مبانی تئوریکش تا در میدان عملکردش را مشاهده کردیم و به لطف خداوند امروز آمریکا رو به افول است؛ باید دانست که امروز چهار دهه پیروزی در کنار چهار دهه توطئه علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته و گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان مقتدر و تأثیرگذار و سازنده در سراسر جهان مطرح است.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: در این میان آمریکا و صهیونیست ها جنگ تمام عیاری که علیه مکتب اسلام و ملت ایران و نظام اسلامی شکل گرفته است را بی رحمانه شدت بخشیده اند؛ رهبری این جنگ بر عهده آمریکا، طرح و برنامه ریزی آن با صهیونیست ها و اجرای آن بر عهده مثلث شوم مزدوران، فتنه گران و خودباختگان است.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: منافقان، سلطنت طلبان، بهائی ها و حکومت های حقیری همچون آل سعود در جرگه مزدوران قرار دارند که هزینه، جنگ رسانه، اطلاعات، طرح و برنامه، تخریب و تحریم و ترور از طریق آنها علیه ملت ایران عملیاتی می شود.

وی اظهار کرد: فتنه گران نیز شکست خوردگان جنگ ادراکی دشمن هستند که جای دوست و دشمن را در ذهن غبار آلود خود اشتباه گرفته اند و در دام حیله، فریب و مکر دشمنان سقوطی هولناک داشته اند و همواره با اعمال و رفتار خود به تکمیل پازل دشمن می پردازند؛ خودباختگان نیز در مقابل هیاهو و سر و صدای دشمن مغلوب شده  و به جای حمله به دشمن با خیال خام خود با توجیهی همچون تنش زدایی، فرار و تسلیم را تئوریزه می کنند و نگاه به بیرون دارند.

آیت الله کعبی عنوان کرد: روح الله زم از خودباختگی به فتنه گری و از فتنه گری به مزدوری ساده و از مزدوری ساده به مهره ای کلیدی برای دشمن تبدیل شد؛ این فرد در حقیقت حلقه وصل مزدوران، فتنه گران و خودباختگان و عامل مباشر جنگ افروزان و سرویس های جاسوسی آنان در عملیات فریب، براندازی، اغتشاش و تعرض به جان و مال و امنیت مردم بود و عامل کلیدی دشمن متخاصم در جنگ اطلاعاتی و تروریستی و رسانه ای به شمار می رفت که با دستان مقتدر سربازان امام زمان(عج) و نیروهای مقتدر امنیتی در حالی که در سطح بالایی از حفاظت داشت در قالب یک برنامه پیچیده اطلاعاتی دستگیر و در روند محاکمه مفسد فی الارض شناخته شد و به سزای جنایت خود رسید.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری به هیاهوی رسانه های معاند و غربی ها در واکنش به اعدام روح الله زم اشاره و مطرح کرد: سروصداهایی که بعد از اعدام این مفسد فی الارض به وقوع پیوست نشان می دهد اعدام این مهره کلیدی، برنامه جنگ همه جانبه آنها را در عرصه جنگ نرم و براندازی و شورش بر هم ریخته است.

وی اضافه کرد: حال در این میان شیخ ساده لوحی که متأسفانه در فتنه 88 سقوط کرد و غبار فتنه ذهنش را آلوده ساخت و متأثر از القائات فرزند و اطرافیان و جنگ روانی دشمنان شده بود با حالت خودباختگی و گم گشتگی و بی هویتی و با انفعال جای مظلوم و ظالم را عوضی گرفت و به جای هجوم به آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و طاغوت اکبر و حکومتی ستمکار علیه بشریت، صهیونیسم بین الملل، مزدوران، فتنه گران و خودباختگان، مظلوم، یعنی انقلاب، نظام اسلامی، ملت و پرچمدار اسلام و مکتب اهل بیت(ع) که همچون خورشید می درخشد و راه امام راحل را پیش می برد را نشانه گرفته است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه هتاکی آقای امجد نشان از مظلومیت رهبری و در عین اقتدار ایشان است، تصریح کرد: آقای امجد هتاکانه، ظالمانه، بدون تقوا و بدون درایت با نوعی کینه و جهالت نسبت به رهبر معظم انقلاب جسارت می کند و جسارت های ایشان انسان را یاد شیخ علی تهرانی در دوران جنگ تحمیلی می اندازد که علیه امام(ره) توهین کرد.

وی ادامه داد: در همه جای جهان با کودتا گران شدید ترین برخورد را می کنند؛ به عنوان مثال در ترکیه بعد از کودتایی که پیش آمد، ده ها هزار نفر از کار برکنار شده، بیش از صد هزار نفر زندانی شدند و بسیاری را نیز اعدام کردند.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مراحل صدور حکم روح الله زم در دادگاه ها اعم از دادگاه بدوی، تجدید نظر و دیوان عالی کشور طی شده و طبق ضوابط شرع و قانون و اعترافات روشنی که داشته است مفسد فی الارض شناخته شده و جرمش محرز گردیده است و ما باید از صلابت قوه قضاییه در دفاع از اقتدار و امنیت نظام اسلامی و حقوق ملت ایران تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: این شیخ ساده لوح و فریب خورده فتنه گران، به جای محکوم کردن ظالم به محکوم کردن جمهوری اسلامی و رهبری مظلوم و مقتدر می پردازد؛ این نه اولین و نه آخرین خواهد بود و باید دانست که قاطبه بزرگان حوزه، اساتید و طلاب و فضل و عموم افرادی که خود را پیرو مکتب حاج قاسم می دانند این حرکت سخیف و هتاکانه شیخ ساده لوح و هتاک را محکوم می کنند.

آیت الله کعبی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که در آستانه نهم دی و روز بصیرت قرار داریم، مردم با رهبری و ولایت و مسیر نورانی شهدا تجدید بیعت می کنند؛ مردم نشان داده اند که هر کجا فتنه ای در کار باشد با تمام قدرت آن را محکوم خواهند کرد./841/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
عالی است .
2
2
ناشناس
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
غرور وحسادت مثل شیطان انسان را به زمین می‌کوبد وعاقبت به جهنم می‌کند.!
ناشناس
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
بنظرمن جواب این حال آدمی رو خداوندمتعال درقرآن به زیبایی بیان فرموده،آنجا که درباره ابلیس لعین فرمود:کان من الکافرین..... که یعنی شیطان از کافران بود ولی سرقضیه سجده به انسان خودش رو لو داد ورسوا شد،اگه آیاتی که درباره نفاق درقرآن بیان شده بادقت خوانده شود دراینجور مسائل کسی راه را گم نمیکند،تاریخ اسلام وعلی الخصوص صدراسلام که درقضیه غدیرخم درحق مولی علی(ع)ظلم شد پرازاینگونه امثال است،وقتی بعضیها ملاک دین ودینداری را با اشخاص حساب میکنند وتوجه به اصل دین که هماناقران واهل بیت(ع)است نمیکنندهنگامی که عالم دینی سقوط کندجمع کثیری ازمریدان وشاگردان وارادتمندان نیزبااوسقط میکنند،دلیل این مدعا فرق ومذاهب چندگانه ای است که وجوددارند،فیلمهای مشروبخوری زم ومستیش به وفور وسهولت دراینترنت موجوداست شهیدخطاب کردن زم توهین به تمام شهدای مملکت وامت اسلامی است،یزیدنیزشرابخواربود وآقایمان اباعبدلله بیزاری میجست،پس لابد یزید هم شهید هست ازنظرایشون،ائمه معصومین بارها لعن کردند عالمهایی را که سبب بدعت وگمراهی مردم میشوند......
عادل
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
بسیار عالی و درود بر عالم انقلابی و با صلابت ما حضرت آیت الله کعبی عزیز
خداوند مقتدر و منتقم، خفت و نکبت و ذلت امجد بی مجد که در آن غوطه ور شده را مایه عبرت سخت تمامی دشمنان ولایت قرار دهد
3
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
بسیار عالی و درود بر عالم انقلابی و با صلابت ما حضرت آیت الله کعبی
خداوند مقتدر و منتقم، خفت و نکبت و ذلت امجد بی مجد را مایه عبرت سخت تمامی دشمنان ولایت قرار دهد
2
2
ناشناس
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
من که اصلا ایشان را نمی شناختم کسی ویدئوی حرفای او را برایم ارسال کرد ،حقیقتا هیچگونه نورانیتی نه در چهره و او و نه هیچ منطق و عقلانیتی در گفتار او ندیدم ،امثال این آدم ذاتشان اشکال دارد اما گندشان با تاخیر بالا میزند . چون تقوی و پرهیز کاری و علم و دانش برای روزهایی است که شیطان کبر و خود بینی از کمینگاه درون آدم خود را آشکار میکند. و گرنه در دورانی که اوضاع بر وفق مراد است ادعای زهد و سلامت نفس چندان سخت نیست.خیلی تعجب کردم که همصدا با اجانب و اغیار و منافقین و دشمنان این کشور حرف میزد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۴
خیلی عالی مرحبا
1
2
ناشناس
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کسی هم بود که کتاب در مورد ولایت فقیه نوشت. ولی خودش با ولی فقیه مخالفت کرد.
ناشناس
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
خدایا مارا یک لحظه به خودمان وامگذار اینکه از قربالهای آخر زمان نشویم که اگر بشویم جز خاری و ذلت بیچارگی هم در این دنیا و هم در آن دنیا نداریم عاقبتمان راخطم به خیر کن که در آن دنیا شرمنده خداوند و اهلبیت ع نباشیم همواره مارا از دشمنان دین خدا اهلبیت ع باشیم از دوستان آنان تازمان مرگ واز این دسته انسانهای فریب خورده نباشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳
خوب حتما پست و مقام از این آقای امجد گرته بودند که حتاکی می کرده. چون اکثر امثال امجد و دیگران ریاست طلب هستند. از هر کس پست و مقامش بگیری همینه. حتی شما.
1
3
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
اصلا بحث عالم وغیر عالم نیست ،وقتی ام المومنین را جلوی مولا علی ع.....قرار می دهند این که دیگر در مقایسه با مناقشات صدراسلام وطرفین متخاصم عددی نیستند ،همه ما با توجه به وضعیت چند دهه اخیر که مسلملنان را با اقدامات انتحاری به عالم وادم تحمیل کردندحواس جمع حداقل برای حفظ جغرافیای کشور اگر ایراد واشکالی می بینیم مردانه با نیت کمک به اشخاص حقیقی وحقوقی از احزاب به انها تذکر خیر خواهانه بدهیم واب ریختن توی اسیاب دشمنان از هرکسی بر می اید ،انگاری خیلیها به موضوع با اهمیت تری مثل نام ایران تعقل نمی کند که این خاک ملک شخصی هیچکس نیست بلکه به تفکیک همه دران سهم داریم وباید برای ابادانی ان استین بالا بزنیم ،التماس دعا وتفکری غیر از وطن یعنی حب دنیا ونفسانیات
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
رهبرانقلاب خوش فرمود: « خاک بر سرِ آن عالم اعلم و افقه! خاک بر سرِ آن عالِمی که قلباً خوشحال شود از این‌که ببیند رادیوهای دشمنان اسلام، در مقابل نظام اسلامی، از او تمجید و تعریف میکنند! باید گریه کند! حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیست، جهل است. نور نیست، ظلمت است»
1
1