۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۰۷۸۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

سخنان ساده لوحانه شیخ امجد همسو با اهداف شوم معاندان نظام است

سخنان ساده لوحانه شیخ امجد همسو با اهداف شوم معاندان نظام است
نماینده مجلس خبرگان رهبری سخنان ساده لوحانه شیخ امجد را همسو با اهداف شوم معاندان نظام دانست و گفت: پیشینه و پسینه این فرد از عدم تعادل در اظهارنظرها حکایت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به اظهار نظرهای نابخردانه شیخ امجد، گفت: اظهار نظرهای شیخ محمود امجد سخنانی به دور از واقع، غیر منصفانه، غرض ورزانه و همسو با معاندان نظام اسلامی ایران بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: بسیاری از افرادی که در جمهوری اسلامی ایران محکوم به اعدام شدند، عامل اصلی قتل و خونریزی های مردم و موجب ناامنی های جامعه و سبب رعب و وحشت و اختلال در نظام بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به تصریح حکم قرآن و سنت و فتوای فقها این افراد محارب جامعه هستند و حکم آنها اعدام است؛ از این رو هر فردی که آنها را شهید قلمداد کند؛ باید در عقل و روان او شک کرد یا اینکه این فرد فاقد اعتدال در سخنان خود شده است.

وی با بیان اینکه شیخ امجد دارای سابقه و پیشنیه درخشانی در حوزه های علمیه نبوده است، ابراز داشت: پیشینه و پسینه این فرد حاکی از عدم تعادل در اظهار نظرها و بهم ریختگی در روان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی گفت: برخی از افراد به علت نداشتن اطلاعات درست، فریب ظاهر این فرد را خوردند و این فرد را جزء شخصیت های بزرگ حوزوی جلوه دادند، در حالی که اگر آنها در همان ابتدا بر رفتارهای وی دقت می کردند به غیر متعارف بودن رفتارهایش آگاهی می یافتند.

وی سخنان ساده لوحانه شیخ امجد را همسو با اهداف شوم معاندان نظام دانست و گفت: از نگاه دشمنان اسلام و رسانه های غربی هر فردی که به جرم فساد و اخلال در امنیت کشور به اعدام محکوم شود، شهید محسوب خواهد شد، زیرا که معاندان نظام با جنجال های رسانه ای قصد دارند که جای قاتل و شهید را عوض کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه­ های غربی تضعیف جایگاه رهبر معظم انقلاب را هدف شوم خود قرار دادند، افزود: معاندان نظام قصد دارند که ولایت فقیه که مرکز ثقل انقلاب اسلامی بوده را تخریب کنند و اهانت و جسارت به مقدسات اسلام، کوبیدن ارزش‌های اسلامی و تخریب جایگاه ولایت را در دستور کار خود قرار دادند./998/ت302/ب1

ارسال نظرات