۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۰۹۱۷

برگزاری جایزه جهانی اربعین با محوریت «سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین»

برگزاری جایزه جهانی اربعین با محوریت «سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین»
به مناسبت نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت «سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین» برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین با محوریت «سرداران مقاومت؛ حافظان امنیت اربعین» (8 دی‌ماه) ساعت 10 با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در محل حسینیه الزهرا(س) این سازمان، برگزار می‌شود.

در جریان برگزاری این مراسم، برگزیدگان ششمین جایزه جهانی اربعین که به عنوان برنامه‌ای فرهنگی ـ دینی در مقیاس بین‌المللی به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود، تقدیر می‌شوند.

شرکت‌کنندگان در ششمین دوره این جایزه با ارسال آثار هنری خود در قالب عکس، فیلم و سفرنامه که حاصل همراهی جمع شیفتگان امام حسین(ع) در پیاده‌روی اربعین است در این رویداد ایفای نقش می‌کنند.

داوری آثار دریافتی از 20 کشور جهان انجام گرفته و در این مراسم، بنابر رأی هیأت داوران به صاحبان آثار منتخب و همچنین، فعالان فضای مجازی در این عرصه، جوایزی به رسم يادبود اعطاء خواهد شد.

رونمایی از پوستر هفتمین دوره این جایزه و برگزاری نمایشگاهی از 40 اثر منتخب، از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.

بنابر اعلام این خبر، این مراسم با همکاری شبکه‌های سیما و صداي جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های مطرح کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

همچنین، همزمان به صورت مجازی از سایت www.icro.ir و https://intlarbaeen.com/ و صفحه اینستاگرام این جایزه intel_arbaeen_award پخش خواهد شد.

ارسال نظرات