۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۷۱۰۲۱

برگزاری مراسم فاطمیه اول از سوی مؤسسه محبان ام الائمه هند در قم

برگزاری مراسم فاطمیه اول از سوی مؤسسه محبان ام الائمه هند در قم
حجت الاسلام رضوی از برگزاری مراسم فاطمیه اول در مسجد مجتمع عالی فقه (مدرسه حجتیه) قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مراد رضا رضوی رییس و موسس موسسه آموزشی رفاهی محبان ام الائمه هند، از برگزاری مراسم فاطمیه اول بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد مجتمع عالی فقه ( مدرسه حجتیه) قم، اطلاع داد.

حجت الاسلام رضوی به تفصیل این مراسم اشاره کرد و گفت: این مراسم روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، هفتم، هشتم و نهم دی ماه، به مدت سه روز در مسجد مجتمع عالی فقه و اصول (مدرسه مبارکه حجتیه) برگزار می شود و حجج اسلام والمسلمین مجید تلخابی مدیر مجتمع عالی فقه و اصول، سید مراد رضا رضوی رییس و موسس موسسه آموزشی رفاهی محبان ام الائمه هند و سید سجاد مهدی ضیغم رضوی مبلغ بین المللی بویژه کشورهای آمریکایی و اروپایی، در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: حجت الاسلام محمد جواد رضوی قاری مراسم و حجج اسلام سید قیصر عباس الله آبادی، سید عابد رضا نوشاد، شفیع بهیک پوری، مرتضی نگری، منظر عباس سلطان پوری و  اظهر باقر خان مداحان این مراسم اند.

این روحانی هندی از علاقه مندان خواست که با شرکت در این مراسم از عظمت و شکوه و این مراسم بیفزایند.

یادآوری می شود که موسسه آموزشی رفاهی محبان ام الائمه هند از چند سال گذشته در پنجاه شهر و ایالت هندوستان مراسم فاطمیه دوم برگزار می کند و با استقبال علاقه مندان زیادی روبرو شده است.

در حاشیه این مراسم ویزت رایگان پزشکان در بعضی از شهرها، برپایی نمایشگاه، عیادت از بیماران در بیماراستان ها و تقدیم هدایا به آنان از دیگر برنامه های موفق این موسسه است.

این موسسه مراسم فاطمیه اول را در سرزمین قم جمهوری اسلامی ایران برگزار می کند و مراسم باشکوه فاطمیه دوم را شهرهای مختلف هندوستان برگزار می نماید.

اعزام تعدادی از مبلغین به هند برای برپایی هرچه بهتر مراسم فاطمیه دوم، از برنامه های دیگر این موسسه شمار می رود./988/

ارسال نظرات