۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۰۰۱۳
در مراسم یادبود شهید فخری زاده عنوان شد؛

با شهادت نمی توان نظریه های دانشمندان انقلابی ایران را از بین برد

با شهادت نمی توان نظریه های دانشمندان انقلابی ایران را از بین برد
آیین یادبود دو روزه به مناسبت شهادت شهید فخری زاده و درگذشت دکتر کلب صادق نایب رییس سازمان حقوق شخصی مسلمانان هند در شھر لکهنو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجج اسلام سید حیدر عباس رضوی و سید مشاهد عالم رضوی روحانیون برجسته هند، در آیین یادبود دو روزه که به مناسبت شهادت محسن فخری زاده و درگذشت دکتر کلب صادق نایب رییس سازمان حقوق شخصی مسلمانان هند، در شهر لکهنو برگزار شد، تاکید کردند: با شهادت نمی توان نظریه های دانشمندان انقلابی ایران را از بین برد.

حجت الاسلام رضوی با بیان این که خداوند متعال در سوره نحل تذکره حیات طیبه را داده است، افزود: علم، اولین چیز لازم و ضروری برای رسیدن به حیات طیبه است.

وی با تاکید بر این که دوری مسلمانان از علم، زبینده نیست، ابراز داشت: دشمنان اسلام از دانشمندان انقلابی مسلمان احساس خطر می کنند به همین سبب ترور آںان را در برنامه کاری خود قرار داده اند.

این روحانی هندی با فرستادن درود و سلام به رهبریت بی نظیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، به سخنان ایشان در خصوص تحصیل علم اشاره کرد و گفت: رهبری به تحصیل علم تاکید می کنند و به گفته ایشان فقط از طریق علم می توان در برابر دشمنان پیروز شد و آنان را شکست داد.

وی با بیان این که شهید فخری زاده جزء ۵ نفر ایرانی بود که در لیست ۵۰۰ نفر افراد قدرتمند جهان قرار داشت و مجله آمریکایی در گزارش خود به این مطلب اشاره داشته است، تاکید کرد: وی به خاطر علم و نظریه های انقلابی خود به شهادت رسید، اما دشمنان بدانند که علم، وی را در قلب جهانیان زنده نگه خواهد داشت.

حجت الاسلام رضوی در سخنان خود به خدمات ارزنده دکتر کلب صادق نایب رییس سازمان حقوق شخصی مسلمانان هند نیز اشاره و از خدمات او قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید مشاهد عالم رضوی در سخنان خود شهید محسن فخری زاده را سرباز ولایت دانست و تاکید داشت: تلاش بی وقفه شهید فخری زاده، موجب عصبانیت دشمن خونخوار و رژیم صهیونیستی شد.

وی افزود: دشمن می دانست که به جز شهادت نمی توان این مرد مجاهد را از فعالیت هایش جلوگیری کرد، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سیاست های دشمنان، ترور شخصیت های انقلابی بوده است./988/

ارسال نظرات