۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۷۱۰۳۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مبارزه دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی امید را در جامعه افزایش داده است

مبارزه دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی امید را در جامعه افزایش داده است
خراسان شمالی - حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: مبارزه جدی‌تر دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با نخبگان و نمایندگان اقشار در بجنورد، اظهار کرد: مردم امید دارند که مبارزه با فساد اقتصادی بیشتر شود و به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه از این اقدام دستگاه قضایی در استان حمایت می‌کنم.

وی افزود: مبارزه دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده که امیدواریم ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: با آمدن شما و رویکرد جدی‌تر فسادستیزی بارقه امید در جامعه و جوانان بیشتر شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که با حضور رئیس قوه قضاییه، مشکلات استان شناسایی و بررسی شود و این سفر منشأ برکات زیادی برای استان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه خراسان شمالی، استان قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلفی است که در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز دارند، افزود: در چهار دهه گذشته شیعه و سنی بدون اختلاف و چالش در استان خراسان شمالی با هم زندگی کرده‌اند و این مهم با مدیریت روحانیت محقق شده که اجازه نداده‌اند از بیرون دستی وارد این استان شود و اختلاف ایجاد کند.

امام‌جمعه بجنورد اضافه کرد: مردم ولایتمدار استان همواره مطیع رهبر معظم انقلاب و فرامین رهبری هستند.

وی همچنین یاد مرحوم آیت‌الله مهمان‌نواز نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حاج‌آقا یعقوبی نماینده سابق ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه سابق بجنورد را گرامی داشت و اظهار کرد: این بزرگواران برکات زیادی برای استان داشتند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات