۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۶۷۱۱۵۴

افزایش رقم جایزه ادبی جلال‌آل احمد/ رقم هدیه بخش دفاع مقدس اعلام شد

افزایش رقم جایزه ادبی جلال‌آل احمد/ رقم هدیه بخش دفاع مقدس اعلام شد
رقم نهایی جوایز سیزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد در بخش برگزیدگان، شایسته تقدیر، نامزدها و ویژه مشخص شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد دوشنبه ۱۵ دی ماه از طریق شبکه چهار سیما با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون فرهنگی و ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

مصطفی جلالی دبیر اجرایی جایزه جلال در گفت‌وگویی درباره تصمیم نهایی برای میزان اهدای جوایز در این دوره از جایزه جلال گفت: بنا بر مصوبات و جلسات نهایی برگزیدگان این جایزه ادبی ۱۵۰ میلیون تومان، شایسته تقدیر ۳۰ میلیون تومان و نامزدها ۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند. (هدیه نامزدها در سال‌های گذشته یک میلیون تومان بوده است) 

وی با اشاره به انتخاب ۱۲ چهره‌های برتر بخش ویژه سیزدهمین دوره جایزه جلال که از سوی اصحاب رسانه توضیح داد: هدیه بخش ویژه این دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد به چهره‌های برتر داستان و مستندنگاری دفاع مقدس مبلغ ۲۰ میلیون تومان بعلاوه لوح تقدیر به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشان جایزه جلال خواهد بود.

البته امسال میزان جایزه جلال افزایش ۵۰ درصدی داشت که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی هم رسید. چرا که پیش از این رقم جایزه ۱۰۰ میلیون بود./826/

منبع: فارس
ارسال نظرات