۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۱۶۳۰
مکتب سلیمانی؛

اقدامات رذیلانه دشمن به دلیل واهمه از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی است

اقدامات رذیلانه دشمن به دلیل واهمه از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام خادمی گفت: دشمن هیچ‌گاه توان رویارویی مستقیم با ملت ما را ندارد و به همین دلیل همواره با اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه در پی ضربه زدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی 40 سال بر سر عهد و میثاق خود ماند و نهایتاً جان عزیزش را در راه هدف متعالی و میثاق پاکش نثار کرد.

وی سردار سلیمانی را مالک اشتر مقام عظمای ولایت برشمرد و افزود: شهید سلیمانی مرد تمام میدان‌ها و جبهه‌ها بود چه دفاع مقدس، چه عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی و چه جبهه مقابله با گروه‌های تکفیری و الحادی.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: دشمنان تحمل حضور و فعالیت چنین فردی در جبهه انقلاب و مقاومت را نداشتند به همین دلیل هم سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: دشمنان ما در طول بیش از 40 سال گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی، در راه رسیدن به اهداف شومشان از هیچ جنایتی دریغ نکرده‌اند و حتی از ترور اندیشمندان بی‌دفاع که گناهی جز خدمت به بشریت و انسانیت نداشته‌اند نیز شرم نداشته‌اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: دشمن را هیچ‌گاه یارای رویارویی مستقیم با ملت ما نبوده و نیست به همین دلیل همواره با اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه همچون ترور بزرگان و دانشمندان کشور در پی ضربه زدن است.

وی ادامه داد: این در حالی است که یاران ولایت شجاعانه و غیرتمندانه بزرگ‌ترین پایگاه نظامی ابرقدرت جهان را با خاک یکسان می‌کنند و آن را با افتخار اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: این درجه از قدرت و بازدارندگی جز به برکت خون‌های پاک و مطهر و مجاهدت‌های خالصانه شهیدانی چون حاج قاسم و شهید فخری زاده‌ها مهیا نمی‌شود؛ ازاین‌رو باید قدردان خون این شهدا بوده و راه پرافتخار آن‌ها را ادامه دهیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات