۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۷۱۷۲۳

رحلت آیت الله مصباح یزدی مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران‌ ناپذیر

رحلت آیت الله مصباح یزدی مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران‌ ناپذیر
مرکز پژوهشی و آموزشی امامت و ولایت با صدور پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مرکز پژوهشی و آموزشی امامت و ولایت با صدور پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را به جامعه حوزه های علمیه و خانواده گرامیش تسلیت گفت.

متن پیامی که در فضای مجازی منتشر شده است بشرح ذیل است:

إنا لله وإنا إليه راجعون

با دریغ و افسوس فراوان، عالم ربانی، مفسّر و حکیم عالی‌قدر و عارف روشن‌ضمیر حضرت آیت‌الله مصباح یزدی (قدس الله نفسه الزکیه) از میان ما رفت و به جوار رحمت پرودگار محبوب خود پیوست.

بی‌شک برای جهان اسلام، حوزه‌های علمیه و همه ارادتمندان آن مرد بزرگ، این رحلت، مصیبتی سنگین و ضایعه‌ای جبران‌ ناپذیر و مصداق تام (ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء) است.

آن دانشمند مخلص خدا که از برجستگان بی‌بدیل تفسیر و حکمت و کلام اسلامی در جهان معاصر به شمار می‌رفت، معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه فیض معنوی نیز بود.

دل نورانی و مصفای آن پارسای پرهیزگار، آینه روشن و صیقل ‌یافته الهی و کلام معطر او، راهنمای اندیشه و عمل رهجویان وصالحان بود.

این ضایعه اسفناک را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله (ارواحنا فداه)، به علمای اعلام، مراجع عظام، شاگردان، ارادتمندان، مستفیضان از نفس گرم، به ویژه به خاندان، فرزندان مکرم و ارجمند ایشان تسلیت عرض می‌کنيم و برای همه طلاب حوزه علمیه و دیگر داغداران این بزرگ ‌مرد فقید، از خداوند متعال درخواست تسلّی و برای روح مطهر آن بزرگوار طلب رحمت و مغفرت می‌کنیم.

الفاتحة مع الصلوات

مرکز پژوهشی و آموزشی امامت و ولایت

/988/

ارسال نظرات