۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۶۹۸۳۶

برگزاری مراسم دعا برای سلامتی آیت الله مصباح یزدی در پاکستان + تصویر

برگزاری مراسم دعا برای سلامتی آیت الله مصباح یزدی در پاکستان + تصویر
مراسم دعا و نیایش برای صحت و سلامتی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم دعا و نیایش برای صحت و سلامتی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی با شرکت علما، روحانیون، اساتید، کارکنان و طلاب حوزه علمیه جامعه عروۃ الوثقی در مسجد جامع بیت العتیق شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

شرکت کنندگان این مراسم با قرائت جوشن کبیر برای صحت و سلامتی استاد فرزانه و یار و یاور مقام معظم رهبری، آیت الله مصباح یزدی دست به دعا برداشتند.

لازم به ذکر است که شاگردان و علاقمندان آیت الله مصباح یزدی در سراسر جهان به ویژه شبه قاره هند و پاکستان، پس از شنیدن بیماری این عالم بزرگ دینی، دست به دعا برداشته و جلسات دعا برگزار کردند.

چندی پیش سازمان مدارس آموزش های دینی «تنظیم المکاتب» لکهنو هند و مجمع علمای راجهستان (غرب هند) نیز در پیام های جداگانه ای، برای سلامتی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، فراخوان برگزاری مراسم دعا داده بودند.

یاد آوری می شود که در کانال منتسب به آیت الله مصباح یزدی استاد حوزه علمیه قم، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و نماینده مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه ای در خصوص وضعیت جسمانی این عالم بزرگوار منتشر شده است و از تمام علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقه مندان خواسته شده است با توسل به ائمه اطهار علیهم السلام برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند./988/

ارسال نظرات