۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۶۹۸۱۹
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

جنگ نسل پنجم علیه جهان اسلام، جنگ فکری و بستر آن فضای مجازی است

جنگ نسل پنجم علیه جهان اسلام، جنگ فکری و بستر آن فضای مجازی است
حجت الاسلام جعفری اتحاد جھان اسلام را اسلحه قوی و کارآمد در برابر دشمن دانست و گفت: ما فقط با این اسلحه می توانیم دشمنان را با شکست و ناکامی روبرو کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در ھمایش اعضا و کارکنان این مجلس که در شھر کراچی پاکستان برگزار شد، گفت: جھان اسلام با چالش های بی شماری روبرو است، ما بعنوان مسلمان وظیفه داریم که در مقابل دشمنان جھان اسلام بویژه پاکستان بایستیم.

این روحانی پاکستانی در سخنان خود گفت: دانشمندان، روشنفکران، روزنامه نگاران، فعالان اجتماعی، دانش پژوهان و بازرگانان ھمه موظف اند که با استفاده از توانائی ھا و مهارت های حرفه ای خود توطئه دشمنان دین اسلام را با ناکامی روبرو کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که جنگ نسل پنجم علیه جھان اسلام از طریق شبکه ھای مجازی و اجتماعی آغاز آغاز شده است، تاکید کرد: ھمه موظف اند که با ایفای نقش جھادی خود جلوی پیشرفت دشمن را بگیرند.

وی با تاکید به این که با تسلط بر فناوری و تکنیک ھای مدرن رسانه های اجتماعی، جبهه دشمن را دچار ضعف و ناتوانی قرار دهیم، اضافه کرد: همه باید در نظر داشته باشید که توھین به مقدسات ھم دیگر حرام است.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان مسلمانان جھان را به پرھیز از در مقابل ھم قرار گرفتن و به بصیرت دعوت کرد و گفت: دشمن با ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان می خواھد جھان اسلام را ضعیف و بی اثر کند، ما باید به این نکته توجه داشته باشیم.

وی با بیان این که اتحاد جھان اسلام فقط اسلحه قوی و کارآمد در برابر دشمن است، اظھار داشت: ما فقط با این اسلحه می توانیم دشمنان و توطئه آنان را با شکست و ناکامی مواجه کنیم.

این عالم پاکستانی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ نسل پنجم که این جنگ، جنگ فیزیکی نیست بلکه فکری است، افزود: ما در این جنگ مخالف فرد نیستیم بلکه مخالف افکار و نظریاتی ھستیم که ترویج دھنده افراطی گری و تندروی دینی و مذھبی است.

وی با تاکید به این که ھرگز نمی گذاریم در پاکستان ترویج کنندگان تکفیر و افراطی گری قدرت بگیرند، ادامه داد: شیعیان پاکستان در یک جنگ طولانی مذھبی، ضرر زیادی را متحمل شده اند و عزیزان و سرمایه ھای گران بھای زیادی را از دست داده اند.

حجت الاسلام جعفری افزود: دشمنانی که می خواھند جنگ پیروز را به شکست تبدیل کنند سخت در اشتباه اند، رھبران و ملت شیعه پاکستان کاملا بیدار اند و توطئه دشمنان با ناکامی روبرو خواھد شد./988/

ارسال نظرات