۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۶۶۹۷۱۰
دبیرکل سازمان حوزه های علمیه شیعه پاکستان:

ترور دانشمندان جمهوری اسلامی ایران یک اقدام وحشیانه و تروریستی است

ترور دانشمندان جمهوری اسلامی ایران یک اقدام وحشیانه و تروریستی است
حجت الاسلام محمد افضل حیدری در واکنش به شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده گفت: دشمنان اسلام می خواهند توانائی اتمی ایران را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد افضل حیدری دبیرکل سازمان حوزه های علمیه شیعه پاکستان، در نشست با اعضای این سازمان که در جامعه المنتظر شهر لاهور برگزار شد، گفت: قدرت های استکباری دوست ندارند کشورهای اسلامی انرژی هسته ای حتی صلح آمیز را داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری ترور سرباز فداکار انقلاب اسلامی شهید محسن فخری زاده را به شدت محکوم کرد و افزود: این مرد مجاهد و دانشمند بزرگوار نماد پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با بیان این که آمریکا و اسرائیل تمام کسانی که سد راه شان و مانع رسیدن به اهداف شوم شان باشند، را ترور می کنند، تاکید کرد: در حال حاضر در جهان اسلام دو کشور ایران و پاکستان، داری قدرت هسته ای اند و دشمنان اسلام می خواهند توانائی های ایران و پاکستان را از بین ببرند.

حجت الاسلام محمد افضل حیدری ترور شهید محسن فخری زاده را عملیات تروریستی علیه جهان اسلام دانست و از سازمان کنفرانس اسلامی خواست که در برابر از این اقدام جنایتکارانه واکنش نشان دهد.

وی نسبت به جبهه استعماری و اسلام ستیز به سرکردگی امریکا، اسرائیل و برخی دیگر از کشورها ابراز نگرانی کرد و گفت: امریکا و اسرائیل دشمن مشترک جهان اسلام بویژه پاکستان اند.

دبیرکل سازمان حوزه های علمیه شیعه پاکستان با اشاره به هدف ترور دانشمندان هسته ای احمدی روشن، مجید شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد، محسن فخری زاده و دیگر دانشمندان، گفت: ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران، یک اقدام وحشیانه و تروریستی است که دشمنان از این طریق می خواهند قدرت جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

وی با بیان این که علت دشمن امریکا و اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران، حمایت نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، مقابله با نظام استعماری و مبارزه با اقدامات خشونت آمیز امریکا و اسرائیل است، اظهار داشت: اهداف اسرائیل در مورد دانشمند معروف محسن فخری زاده بر کسی پنهان نبوده است، چنانکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز در یکی برنامه های خود به اقدام ترور این شهید بزرگوار اشاره داشته است.

این روحانی پاکستانی عواقب روابط دوستانه کشورهای عربی با رژیم غاصب اسرائیل را وحشتناک اعلام کرد و گفت: انتظار خیر و نیکی با امریکا و اسرائیل خود فریبی است، جهان اسلام با اتحاد و همدلی هر سه قدرت شیطانی را با شکست مواجه کند./988/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
سلام چه عجب یک خبر از رسا در بین المللی شد الهی شکر.
0
0