۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۶۹۸۰۸
رییس جمعیت علمای اسلام پاکستان:

افتخار برخی از سران عرب، غلامی آمریکا به جای بندگی خداوند است

افتخار برخی از سران عرب، غلامی آمریکا به جای بندگی خداوند است
مولانا فضل الرحمن یکی از روحانیون پاکستان گفت: سران بعضی از کشورهای عربی از حقوق مسلم جهان اسلام دست برداشته اند و این هرگز پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مولانا فضل الرحمن رییس جمعیت علماء اسلام پاکستان در مراسمی که در منطقه دیره اسماعیل خان برگزار شد، گفت: قدرت های استکباری امریکا و اسرائیل می خواهند هندوستان را در منطقه دست برتر قرار دهند.

وی به رسمیت شناختن اسرائیل و پذیرفتن این رژیم فاسد را بزرگترین خطای جهان اسلام و کشورهای عربی دانست و تاکید کرد: درد و مشکلات مردم کشمیر و فلسطین همسو و مانند هم اند، سران اسلام با جدیت برای نجات این دو ملت (کشمیر و فلسطین) اقدام کنند.  

مولانا فضل الرحمن با بیان این که به رهبریت جهان اسلام چه شده است که به جای برتری و بندگی خداوند، به بندگی امریکا روی آورده اند، افزود: به جای نجات ملت فلسطین می خواهند اسرائیل را به رسمیت بشناسند و قبله نخست مسلمانان را دو دستی به رژیم فاسد اسرائیل تقدیم کنند.

وی ملت های مسلمان جهان را به بیداری و قیام در مقابل اقدامات ضد ارزش های اسلامی فراخواند و گفت: سران بعضی از کشورهای عربی از حقوق مسلم جهان اسلام دست برداشته اند و این هرگز پذیرفتنی نیست./988/

ارسال نظرات