۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۷۱۷۲۷
مکتب سلیمانی؛

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت است

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت است
لرستان - حجت الاسلام قدرتی از مکتب سلیمانی به عنوان مکتب مقاومت یاد کرد و گفت: ‌قاسم‌ سلیمانی خود شاگرد مکتب امام راحل است و این مقاومت وام گیری از مکتب امام راحل بود.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب مقاومت اسلامی است و رهبری این جریان را به اسم مکتب سلیمانی خوب نام گذاری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این مکتب از گفتمان حاج قاسم به جریان و از جریان به مکتب سلیمانی تبدیل شد، افزود: حاج ‌قاسم‌ سلیمانی خود شاگرد مکتب امام راحل است و این مقاومت وام گیری از مکتب امام راحل که مکتب مقاومت بود، می باشد.

وی ادامه داد: آنچه حاج قاسم در این بادی عملیاتی کرد مقاومت بود که نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا و بین کل آزادی خواهان دنیا این گفتمان مقاومت را تبیین کرد.

حجت الاسلام قدرتی شاخصه مکتب سلیمانی را مقاومت خواند و خاطرنشان کرد: همانطور که در آیه ۳۵ سوره محمد و ۱۳۹ آل عمران آمده است، در برابر دشمن باید مقاومت کرد، اصل این شاخصه این است که نباید از دشمن ترسید.

وی در ادامه با بیان اینکه مکتب مقاومت همان مکتب قرآن است، اظهار داشت: در قرآن آمده است که در برابر دشمن سست نشوید، ناراحت و حزن آلود نشوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: اگر جبهه کفر و حق در مقابل هم قرار گیرند ممکن است به ظاهر جبهه کفر برتری هایی داشته باشد اما جبهه حق پیروز میدان است در طول تاریخ هم همین طور بوده است.

وی یادآور شد: حساب مکتب مقاومت اسلامی حساب مادی نیست و در فرمول های ریاضی دنیایی مهندسی نمی شود بلکه فرمول، فرمول الهی بوده و مقدمه الهی دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات