۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۷۲۴۴۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ساخت واکسن کرونا، انقلابی در عرصه پزشکی با تکیه بر دانش بومی است

ساخت واکسن کرونا، انقلابی در عرصه پزشکی با تکیه بر دانش بومی است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، آغاز ساخت واکسن کرونا در داخل کشور را انقلابی در عرصه پزشکی با تکیه بر توان و دانش بومی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با ابراز خرسندی از پیشرفت های علمی صورت گرفته درکشورمان به واسطه روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نباید این پیشرفت ها نادیده گرفته شود بلکه باید در جهت برجسته سازی آنها تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، آغاز ساخت واکسن کرونا در داخل کشور را انقلابی در عرصه پزشکی با تکیه بر توان و دانش بومی دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد غرب گرا که همواره تلاش می کنند کشور را وابسته به بیرون نگه دارند، این دستاورد عظیم علمی را نادیده می گیرند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، نادیده انگاری این پیشرفت های عظیم علمی را گناهی نابخشودنی دانست و بیان داشت: کسانی که در طول چهار دهه اخیر همواره تلاش کردند با القای ناامیدی در جامعه، مسیر علمی کشور را منحرف کنند به طور حتم با جهش های علمی دانشمندان کشورمان در آینده ای نزدیکرسوا خواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید از ظرفیت و پتانسیل داخلی برای رفع مشکلات بهره گیرند، تصریح کرد: نتیجه وابستگی به غرب، ذلت و عقب ماندگی است که امروز در بسیاری از کشورهای جهان به وضوح می بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، ساخت واکسن کرونای ایرانی را افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه مسؤولان کشور وظیفه دارند از این دستاورد عظیم علمی تا حصول نتیجه کامل حمایت کنند.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس به هیچ عنوان قابل اعتماد و اطمینان نیستند، تصریح کرد: عملکرد آنها در طول چهار دهه اخیر همواره نشان دهنده دشمنی آشکارشان با ملت بزرگ ایران بوده است و این خطای راهبردی است که دوباره به آنها اعتماد کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی در طول 41 سال اخیر علیرغم همه تحریم ها و فشارهای دشمنان، به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست یافته است، افزود: عزت و اقتداری که امروز ملت ایران دارند نتیجه چهار دهه ایستادگی و مقاومت در سایه توانمندی های داخلی است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که دشمن از هر روزنه ای برای تضعیف اقتدار ملت ایران استفاده خواهد کرد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت 41 ساله خود امروز به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده اند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل به مردم آدرس غلط می دهند، تصریح کرد: نباید به دلایل سیاسی و در آستانه انتخابات اذهان عمومی را به سمت دیگری منحرف کرد بلکه باید بدانیم راه حفظ عزت و اقتدار کشورمان تکیه بر توان داخلی است./950/پ210/ب1

ارسال نظرات