۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۷۲۷۹۳
حجت الاسلام شکریان:

مسافرت های اخیر نتیجه بی تدبیری محض مسؤولان است

مسافرت های اخیر نتیجه بی تدبیری محض مسؤولان است
مازندران - حجت الاسلام شکریان با انتقاد شدید از بی تدبیری مسؤولان نسبت به مسافرت های صورت گرفته در تعطیلات گفت: اظهار تأسف مسؤولان ستاد کرونا دردی را دوا نمی کند.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با انتقاد شدید از هجوم مسافران در شرایط قرمز کرونایی به شهرهای استان، گفت: این هجم از مسافران به استانی که خود از وضعیت قرمز کرونایی رنج می برد با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست.

وی با بیان این که علیرغم هشدارهای لازم در خصوص وضعیت قرمز شهرهای مازندران متأسفانه شاهد هجوم گسترده مسافران به شهرهای استان بودیم، افزود: در حالی مسؤولان ستاد ملی کرونا نمازگزاران جمعه و همچنین سوگواران فاطمی را متهم به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می کنند که به راحتی بستر را برای هجوم این مسافران به شهرهای مازندران فراهم کردند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که متأسفانه هیچ ممنوعیتی برای حضور مسافران در تعطیلات گذشته به مازندران اتخاذ نشد، خاطرنشان کرد: هجم وسیعی مسافر از سراسر کشور به ویژه استان تهران وارد مازندران شدند که متأسفانه می تواند عواقب خطرناکی برای کشور داشته باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از علما، ائمه جمعه و روحانیان استان در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه های سالانه خود را با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا تعطیل کردند، تصریح کرد: این در حالی است که آقایان مسؤول به راحتی جاده ها را برای حضور مسافران به مناطق گردشگری کشور بازگشایی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اظهارات برخی مسؤولان ستاد ملی مبارزه با کرونا با آنچه در عمل می بینیم در تضاد جدی است، بیان داشت: اگر خطر شیوع ویروس کرونا در ده شهر مازندران جدی است پس چرا در تعطیلات گذشته شاهد این هجم وسیع از مسافر به استان بودیم.

حجت الاسلام شکریان با بی تأثیر خواندن اظهار تأسف مسؤولان وزارت بهداشت و درمان پس از هجوم مسافران به مازندران، خاطرنشان کرد: اگر آقایان مسؤول از شیوع این ویروس خطرناک نگران بودند نباید محورهای منتهی به مازندران را در ایام تعطیل به روی مسافران باز می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حتی تشییع شهدای گمنام که قرار بود در ایام فاطمیه در استان انجام شود نیز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل و به زمان دیگری موکول شد، تصریح کرد: این در حالی است که مناطق توریستی و گردشگری کشور به راحتی پذیرای مسافران هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که به جرأت می توان در طول یک سال اخیر نیروهای مذهبی و انقلابی بیش از سایر گروه ها و اقشار پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، بیان داشت: در حالی نماز های جمعه شهرهای کشور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، اما در مقابل شاهد هجوم مسافران به مازندران و نقاط گردشگرپذیر کشور هستیم.

حجت الاسلام شکریان، اظهارات نسنجیده برخی افراد در ستاد ملی مقابله با کرونا را غیر کارشناسی و غیر منصفانه دانست و خاطرنشان کرد: نباید از تریبون های رسمی کشورمان همان حرف هایی که از رسانه های بیگانه و لندن نشین بیان می شود شنیده شود./950/

ارسال نظرات