۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۷۲۷۹۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

خوش بین بودن به رییس جمهور جدید آمریکا خیالی واهی است

خوش بین بودن به رییس جمهور جدید آمریکا خیالی واهی است
مازندران - حجت الاسلام فلاح، خوش بین بودن به رییس جمهور منتخب آمریکا از سوی برخی ها در داخل را کاملاً اشتباه و خیالی واهی توصیف کرد.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در برابر ایران اسلامی، آن را نتیجه بیش از چهار دهه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی دانست.

وی با بیان این که سیاست فشار حداکثری نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار امروز شکست خورده است، افزود: نتیجه فشارهای 41 ساله آمریکا علیه ملت ایران، چیزی جز شکست و رسوایی برای آنها و پیروزی و عزت برای ملت ایران نبوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام سلطه از اقتدار علمی و دفاعی ایران اسلامی به شدت عصبانی است، خاطرنشان کرد: آمریکا در طول دهه های اخیر به ویژه چهار سال گذشته همه توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران به کار گرفت، اما شکست سنگینی را متحمل شد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که آمریکایی ها راهی ندارند جز این که شکست در برابر ملت ایران را بپذیرند و از سیاست های خود را برای این ملت بزرگ تغییر دهند، تصریح کرد: ملت مقتدر و با بصیرت ایران اسلامی در طول 41 سال اخیر همواره ثابت کرده تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهد شد.

وی با اشاره به این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شود، خاطرنشان کرد: آمریکا پس از سرمایه گذاری سنگین در خاورمیانه، امروز مجبور است با رسوایی منطقه را ترک کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فشار، تهدید و تحریم نمی تواند مانع از پیشرفت ملت ایران در عرصه های مختلف شود، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی پس از گذشت چهار ازعمر با برکت خود، مقتدرتر از هر زمان دیگری در عرصه های مختلف حضور دارد و این نتیجه ایستادگی یک ملت است.

حجت الاسلام فلاح در ادامه سخنان خود با انتقاد از کسانی که دل در گرو آمریکا بسته اند، افزود: فرقی نمی کند چه حزبی در آمریکا روی کار باشد، چون سیاست همه آنها در برابر ملت ایران مشخص است.

وی، خوش بین بودن به رییس جمهور منتخب آمریکا از سوی برخی ها در داخل را کاملاً اشتباه و خیالی واهی توصیف کرد و بیان داشت: در روزهای اخیر به وضوح در اظهارات مقالات آمریکایی می شنویم که آنها نیز همچون ترامپ به دنبال محدود کردن توان دفاعی و نقش منطقه ای ایران اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان کشورمان باید بدانند راه پیشرفت کشور تنها تکیه بر توان داخلی است، خاطرنشان کرد: نباید همه مشکلات امروز به تحریم ها و فشارهای خارجی گره بزنیم، چون بسیاری از این مسائل و مشکلات فعلی، نتیجه سیاست گذاری های غلط در داخل است.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که همه نگاه ها در کشور باید به رهبری باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را در هر سطحی ممنوع اعلام کردند، پس نباید عده ای در گوشه و کنار مجدداً بر طبل مذاکره بکوبند چون مذاکره نتیجه ای برای ملت ایران نخواهد داشت.

وی با بیان این که نتیجه چندین سال مذاکره با همین کشورهای به اصطلاح مدعی، برجام شد که هیچ فایده و اثری برای ملت ایران نداست، بیان داشت: هدف آمریکا و اروپا از مذاکره با ایران در قالب برجام، محدود کردن توان دفاعی و نقش منطقه ای ایران اسلامی است./950/

ارسال نظرات