۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۷۲۸۰۷
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک خبرداد؛

برگزاری رزمایش مؤمنانه ۳

برگزاری رزمایش مؤمنانه ۳
خوزستان - حجت الاسلام آذر افروز گفت: سومین رزمایش کمک‌های مؤمنانه با عنوان طرح نان مهربانی در مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک اجرا می‌شود.  
حجت الاسلام حسن آذر افروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه (۳) در این مدرسه علمیه خبرداد و بیان داشت: هدف از این کار لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ورود جوانان متدین و انقلابی برای کمک به کسب و کار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا است.

 مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک در خصوص طرح نان مهربانی عنوان داشت:  گروه جهادی حوزه سفیران هدایت به جهت برطرف نمودن برخی از مشکلات اقشار آسیب پذیر و نیازمند با همکاری آستان قدس رضوی، گروه جهادی بسیج حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک، مرکز خیریه راه بهشت خوزستان و کانون فرهنگی تبلیغی بقیه الله اندیمشک ۱۰۰ نفر از نیازمندان این شهرستان را شناسایی و کارت خریدی به مبلغ   ۴,۵۰۰,۰۰۰ به سرپرستان خانوار اهدا می‌کند.

حجت الاسلام آذر افروز در رابطه با اجرای درسنامه وهابیت با عنوان فرغ و مذاهب در این مدرسه گفت: حوزه علمیه سفیران هدایت دارای سیستم به روز و براساس نیاز جامعه طراحی شده است، در سال‌های ابتدایی تأسیس این مدرسه براساس نیاز منطقه درسنامه وهابیت تحت عنوان فرق و مذاهب در قالب درسی طلاب گنجانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: فرقه وهابیت در خوزستان شبهات دینی و معضلات فرهنگی را به وجود آورده است، درسنامه‌ای که اکنون وارد حوزه‌های علیمه شده برای سیستم‌های درسی سنتی است، حوزه سفیران هدایت با توجه به نیاز منطقه از ابتدای تأسیس این درسنامه را در قالب درسی طلاب پایه‌های ۴ و ۵ داشته است.  

مدیر مدرسه علمیه رصد شبهات جامعه را یکی از مأموریت‌های حوزه‌های علمیه خواند و اظهار داشت: برخی گروه‌ها به دنبال لطمه به مبانی معرفتی، دینی مردم و انحراف آن از خطوط اصلی هستند، حوزه علمیه به عنوان دیده بان این عرصه وظیفه دارد ضمن شناسایی شبهات به آن‌ها پاسخ مناسب را ارائه کند.

 حجت الاسلام آذر افروز در پایان آموزش تخصصی طلاب را لازمه پاسخ به شبهات دینی و مقابله با جریانات انحرافی دانست و گفت: طلاب به عنوان سربازان حوزه‌های علمیه برای پاسخگویی به شبهات دینی، مقابله با جریانات انحرافی و انتقال مبانی و معارف اهل بیت (ع) به مردم باید از آموزش‌های تخصصی و کامل برخوردار باشند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات