۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۷۳۰۳۵
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

شهید سلیمانی کاملترین اسوه مبارزه با استکبار و جریان های تروریستی

شهید سلیمانی کاملترین اسوه مبارزه با استکبار و جریان های تروریستی
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: کاملترین اسوه مبارزه با استکبار و جریان های تروریستی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی امروز در نشست بصیرتی با روحانیون و جمعی از فعالان فرهنگی استان کردستان عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی مبارزه همیشگی علیه ظلم و ستم در منطقه و جهان بوده است و همین امر زمینه بسیاری از دشمنی ها علیه این ملت شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین و کاملترین نمونه و اسوه مبارزه در مقابل استکبار، جریان های تروریستی و... شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود که حضور ایشان در منطقه عملا گروه های تروریستی ها و حامیان و آمران آنان را فلج نموده بود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بعد از شهادت به یک مکتب تبدیل شده است، افزود: امروز شاهد مکتب سلیمانی در کشور، منطقه و اقصی نقاط جهان هستیم و حرکت در مسیر مکتب سلیمانی یعنی آزادی و آزادگی در مقابل دشمنان بشریت.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مرحوم آیت الله مصباح یزدی در جهان اسلام به ویژه مذهب شیعه، بیان کرد: آیت الله مصباح به معنای واقعی کلمه یک عالم وارسته، مدبر و جامع بود به گونه ای که در برهه هایی از تاریخ انقلاب یک تنه در مقابل جریان های الحادی فرار می گرفتند و با علم خویش از ساحت ولایت فقیه حمایت می کردند.

وی نبود این عالم ربانی را ضربه ای جبران ناپذیر به جهان اسلام و حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: بسیاری از فیلسوفان و متفکران شرق و غرب به علمیت و جامعیت آیت الله مصباح یزدی اذعان داشتند و ایشان را تئوریسین انقلاب اسلامی می دانستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: بنابراین شایسته است که نام و یاد این عالم نستوه همواره در دل ها و یادها ماندگار شود و بهترین کار برای تحقق این مهم، آشنایی نسل های جوان با زندگی علمی، معنوی و انقلابی این عالم مجاهد است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی خاطرنشان کرد: بی شک آیت الله مصباح شاگردان بزرگی را در حوزه های علمیه تربیب نموده اند و امیدواریم که این شاگردان که امروز خود به عالمان دینی تبدیل شده اند، ادامه دهنده خوبی برای راه آیت الله مصباح یزدی باشند./1400/

ارسال نظرات