۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۳۰۷۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

وجود ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در استان کرمانشاه

وجود ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در استان کرمانشاه
کرمانشاه - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در استان کرمانشاه داریم که این رقمی بسیار بالاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست استانی رویداد ملی طواف که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، بیان داشت: یکی از کارهای بسیار مهمی که در کشور باید بیشتر روی آن تمرکز کنیم، بحث کاهش آسیب های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: از سوی دیگر سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دبیر کارگروه آسیب های اجتماعی در وزارت کشور تعیین شده لذا در این زمینه طرح ملی «طواف» را راه اندازی کرده ایم.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طبق آخرین آمار بیش از 400 هزار حاشیه نشین در استان کرمانشاه داریم که این رقمی بسیار بالاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اذعان کرد: کارهای خوبی برای ساماندهی حاشیه نشینان در استان کرمانشاه انجام گرفته است، ولی با وجود عدم انسجام و موازی کاری هنوز نتوانسته ایم که به نتیجه مطلوب برسیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود هدف اداره کل تبلیغات اسلامی را ایجاد یک جریان فرهنگی منسجم در اجرای برنامه‌ها دانست و افزود: پیشنهاد داده ایم که یک اطلس و راهنمای فرهنگی گردآوری شود و این موضوع را مدیران استانی در میان گذاشته ایم و امیدواریم که هرچه سریعتر به این مهم برسیم.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: از اهداف برگزاری رویداد «طواف» می توان به گردآوری طرح های پیشنهادی، همفکری بین صنف های مختلف جامعه و.... اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: این رویداد مهم و تاثیرگذار در موضوعات خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه نشینی مناطق محروم برگزار می گردد.

این استاد حوزوی ادامه داد: کسانی که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی صاحب ایده و اندیشه هستند می توانند طرح های خود را در پیام رسان «ایتا» به شماره 09912395806 بارگذاری نمایند.

حجت الاسلام احمدی مدت زمان ارسال طرح ها را تا شانزدهم بهمن ماه جاری عنوان کرد و افزود: طرح ها و پیشنهادهای ارسال شده بعد از پالایش به دبیرخانه رویداد ملی «طواف» در تهران ارسال می گردد و به طرح های برگزیده هدایایی اهدا می گردد./1400/

ارسال نظرات