۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۷۳۰۹۳
حجت الاسلام اهتمام:

شکل جدید تبلیغ تخصصی با مسأله محور شدن فعالیت های تبلیغی

شکل جدید تبلیغ تخصصی با مسأله محور شدن فعالیت های تبلیغی
اصفهان - معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تبلیغ تخصصی با توجه به مسأله محور شدن فعالیت های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، شکل جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: با توجه به اینکه در عصر کنونی مخاطب دیگر منفعل نیست و پیام را به سادگی قبول نمی کند بلکه مخاطب امروز هوشمند است و نسبت به پیام ها روحیه کنشگری فعال و انتخاب گری را دارد از این رو لازم است پیام آوران دینی با افزایش دانش های تخصصی و توانمند شدن و کسب مهارت های لازم در عرصه تبلیغ دین وارد شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام های ما بر اساس مسأله محوری و تربیت مبلغان در موضوعات تخصصی خواهد بود و همچنین  لازم است برای تبلیغ های تخصصی رصد و آسیب شناسی به صورت مستمر انجام شود تا کیفیت این فعالیت به بالاترین حد رضایت خود برسد.

وی افزود: برای این منظور شناسایی و جذب مبلغان متخصص از میان مبلغان عمومی برادر و خواهر برای به کارگیری ظرفیت های حداکثری علمی و تبلیغی همراه با حمایت و هدایت به سمت رویکرد مسأله محوری در حال انجام است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون ۴۰ نفر از مبلغان فعال و شاخص دفتر اصفهان که در مباحث تخصصی فعالیت داشته اند پرونده‌های تبلیغ عمومی آنها به پرونده تبلیغ تخصصی در گرایش ها و تخصص‌های مختلف از جمله مشاور دینی، کلام نوجوان، مبلغ خانواده، سواد رسانه  و فرق و ادیان به صورت رسمی پذیرفته شده است.

وی در پایان گفت تمام مبلغان عمومی برای تبدیل پرونده به مبلغ تخصصی می توانند از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/7291 درخواست خودشان را برای بررسی بیشتر، ثبت نمایند./1304/

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات