۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۷۳۱۲۲
حجت الاسلام صادقی:

حماسه ششم بهمن جلوه ای از تربیت انقلابی مردم تحت رهبری مرجعیت دینی بود

حماسه ششم بهمن جلوه ای از تربیت انقلابی مردم تحت رهبری مرجعیت دینی بود
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حماسه ششم بهمن آمل را جلوه ای از تربیت انقلابی مردم تحت رهبری مرجعیت دینی دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل باا اشاره به این که نهال انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا به درختی تنومند و پرقدرت تبدیل شده است، گفت: امروز عزت اسلام و نظام اسلامی به برکت جافشانی های افرادی است که در صحنه های مختلف این انقلاب عزتمندانه از انقلاب دفاع و حراست کردند.

وی با بیان این که در طول 41 سال اخیر انقلاب اسلامی با حضور همراه با بصیرت مردم انقلابی کشورمان از توطئه و فتنه دشمنان و جریان های التقاطی حفظ مانده است، افزود: این انقلاب الهی با ایستادگی، مقاومت، بصیرت و هوشیاری مردم در برابر توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی و اذناب خود فروخته داخلی آنها به عزت و اقتدار دست یافته است.

استاد حوزه علمیه مازندران، حماسه ششم بهمن آمل را اوج بصیرت، مقاومت و حماسه آفرینی مردم انقلابی مازندران و شهرستان آمل جهت صیانت از انقلاب در برابر فتنه جریان کفر دانست وگفت: مردم انقلابی و بصیر آمل با تقدیم چهل شهید، توطئه خطرناک دشمنان داخلی را خنثی و مسیر حرکت قطار انقلاب را هموارتر کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که وحدت، روحیه انقلابی و ولایت مداری مردم شهرستان آمل مانع از تحقق توطئه دشمنان شد، خاطرنشان کرد: دشمن خود فروخته داخلی تصور می کرد می تواند با تصور شهرآمل، زمینه را برای سایر اقدامات خرابکارانه خود هموار کند که شکست خورد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت مردم شهر هزار سنگر آمل توطئه کوردلان بزدل را خنثی و شکست سنگینی را به آنها تحمیل کرد، ادامه داد: آن حماسه عظیم بزرگ زرین دیگری را در کتاب مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی رقم زد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اشاره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در وصیت نامه سیاسی الهی خود به حماسه مردم آمل نشان دهنده عظمت و بزرگی آن حرکت عظیم مردمی بود، تصریح کرد: به طور حتم آن حماسه سازی مردم که نشأت گرفته از تربیت دینی و انقلابی مردم این دیار بود، زمینه ساز پیروزی های بزرگی در ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که ارزش ها و آرمان های این حماسه عظیم باید بیش از پیش مورد توجه جامعه امروز قرار گیرد، ادامه داد: جامعه امروز برای عبور از بحران ها و مشکلاتی که دشمنان برای ملت ایران به وجود آوردند نیازمند همان ایده و تفکر است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حمله عناصر نفاق به شهرستان آمل را از دیگر جلوه های خباثت استکبار جهانی و اذناب بی هویت و خودفروخته آنها در طول چهار دهه انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه این فتنه و توطئه ها با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی کشورمان تحت رهبری مرجعیت دینی شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از جریان خروشان حرکت انقلابی ملت ایران شود، تصریح کرد: حادثه ششم بهمن آمل نیز از جمله توطئه های دشمن برای ایجاد مانع به منظور جلوگیری از حرکت عظیم انقلاب بود که با وحدت، بصیرت و روحیه انقلابی مردم خنثی شد.

وی با بیان این که ملت ایران در همه عرصه ها و صحنه های دفاع از انقلاب پیشتاز و پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید زمینه انتقال ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب به نسل های آینده بیش از پیش در جامعه فراهم شود./950/

ارسال نظرات