۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۷۳۴۰۰

رونمایی از کتاب مادران شهید خالقی پور در هیأت مهدی رسولی

رونمایی از کتاب مادران شهید خالقی پور در هیأت مهدی رسولی
آیین رونمایی از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» و تجلیل از مادر شهیدان خالقی‌پور امروز ٩ بهمن‌ماه در هیأت ثارالله زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی است» و تجلیل از مادر شهیدان خالقی‌پور از سوی مجموعه «کتاب هیأت»، «هیأت ثارالله زنجان» و «انتشارات شهید کاظمی» برگزار می‌شود.

در این مراسم که در ایام وفات حضرت ام‌البنین(سلام الله علیها)، و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود، بانو فروغ مُنهی(مادر شهیدان خالقی‌پور) حسین یکتا، مهدی رسولی و زینب عرفانیان(نویسنده کتاب) حضور خواهند داشت.

«درگاه این خانه بوسیدنی‌است» شرح حال زنی از شیرزنان روزهای دفاع مقدس است. خاطرات یکی از مادران مرد آفرین که به شهادت رسیدند. بچه‌هایی که هر کدام یک دنیا خاطره و کتابند. این کتاب سرشار از روایت‌های بارانی و آسمانی و روایت‌های ناب مادرانه است.

این کتاب به روایتی‌ است جذاب و خواندنی از بانو «فروغ منهی» مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی‌پور که به قلم توانای خانم زینب عرفانیان به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

 

آیین رونمایی از کتاب «درگاه این خانه بوسیدنی‌است» و تجلیل از مادر شهیدان خالقی‌پور،  پنج‌شنبه ۹ بهمن‌ماه از  ساعت ۱۸ در حسینیه شهداء واقع در زنجان، گلزار شهدای پایین برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند از طریق کانال «کتاب هیأت» در ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی ketabeheyat و یا تماس با ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۵۵ اقدام کنند./826/

منبع: فارس
ارسال نظرات