۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۷۳۵۸۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

همایش تبلیغی ویژه مبلغان مدارس امین برگزار می شود

همایش تبلیغی ویژه مبلغان مدارس امین برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام ولی پور گفت: همایش تبلیغی یک روزه ویژه مبلغان مدارس امین با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: همایش یک روزه ویژه مدیران و روحانیان مستقر مدارس امین برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: این همایش در راستای توانمندسازی طلاب مستقر در مدارس امین و تقویت فعالیت های تبلیغی و تربیتی با همکاری دبیرخانه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای عملی جهت ترغیب هرچه بیشتر دانش آموزان به نماز و راهکارهای تربیتی از منظر قرآن کریم از محورهای مهم برگزاری این همایش است.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: نقش تربیتی انتظار و اشاعه فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان و روش های ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بین دانش آموزان از دیگر محورهای برگزاری این همایش یک روزه است.

وی با بیان اینکه تقویت فعالیت تبلیغی و اثر گذار طلاب در مدارس امین از اهداف مهم برگزاری این دوره آموزشی یک روزه است، گفت: حضور همه طلاب مدارس امین در این همایش یک روزه ضروری است.

حجت الاسلام ولی پور بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی فرصتی برای تقویت و هدایت برنامه های تبلیغی به سمت نیازهای جامعه و ضرورت پرداختن به مسائل روز است./۹۴۵۱/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات