۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۷۳۶۶۹
همگام با انقلاب؛

رسانه ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب عملکرد قابل قبولی ندارند

رسانه ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب عملکرد قابل قبولی ندارند
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: در بحث رسانه آنگونه که شایسته است نتوانسته ایم پیشرفت های این انقلاب را به اطلاع ملت و حتی جهانیان برسانیم که این یک نقیصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی شامگاه گذشته در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در حوزه علمیه شهرستان کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب به این آسانی به دست نیامده است که عده ای به دنبال براندازی و تضعیف آن هستند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: انقلاب اسلامی ثمره سالیان سال مبارزه مردمی علیه نظام شاهنشاهی به رهبری امام راحل است و بی شک بسیاری از فرزندان این مملکت در این مبارزات آزادیخواهانه جان خود را از دست داده اند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دشمن به حربه تحریف حقایق انقلاب پناه برده است، بیان کرد: دشمن به خوبی می داند که هویدا شدن چهره واقعی اش برای او چقدر هزینه دارد، لذا با استفاده از تمام امکانات به دنبال این است که این اتفاق مهم روی ندهد.

حجت الاسلام ملکی در ادامه با انتقاد از اینکه هنوز نتوانسته ایم که در بعد رسانه ای دستاوردهای انقلاب اسلامی را رسانه ای کنیم، گفت: باید اذعان کرد که در بحث رسانه آنگونه که شایسته است نتوانسته ایم که پیشرفت های این انقلاب اسلامی را به اطلاع ملت ایران و حتی جهانیان برسانیم که این یک نقصیه است.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کلیدی روحانیون در ایام الله فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحانیون به عنوان معتمدین جامعه اسلامی نقش بسیار مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و باید با حضور در بین جامعه از یک سو توطئه های دشمنان را برملا کنند و از سوی دیگر تاریخ پر از فراز و نشیب این انقلاب را برای مردم به ویژه نسل های جوان  بیان و تحلیل کنند.

این استاد حوزه علمیه کنگاور بیان داشت: امیدواریم که در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی علیرغم وضعیت کرونا در جامعه، بتوانیم که ویژه برنامه های این روزهای مبارک را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، لذا از طلاب و روحانیون می خواهیم که در این باره ما را یاری کنند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات