۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۷۳۴۸۶
امام جمعه کرمانشاه:

دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند

دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: دشمنی معاندان این انقلاب الهی و مردمی به خاطر مسایل هسته ای، نظامی و اقتصادی نیست، بلکه آنان با اصل اسلام مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اسلام به درستی هم و غم ابرقدرت ها را درک کرد و همین امر باعث شد که امام خمینی (ره) این مهم را در دنیا مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنی معاندان این انقلاب الهی و مردمی به خاطر مسایل هسته ای، نظامی و اقتصادی نیست، بلکه آنان با اصل اسلام مشکل دارند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امام راحل اسلام را برای بار دیگر در جهان زنده کرد و روح تازه ای بدان بخشید، تاکید کرد: در حال حاضر مشکلاتی در کشور و جامعه داریم که کسی نمی تواند منکر آن باشد، ولی باید گفت که مهمترین کاری که این انقلاب انجام داد زنده کردن دوباره اسلام بود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امام راحل پرورش یافته مکتب بانو فاطمه زهرا (س) بود و با تاسی از روحیه اسلامی و دینی توانست در سن 80 سالگی حکومت اسلامی تشکیل  دهد و با صلابت در برابر ابرقدرتها بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر بیان کرد: شهیدانی که هشت سال با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتند پرورش یافته همین مادران بودند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: امروز به جز جمهوری اسلامی ایران همه کشورهای دنیا به نوعی اسیر غرب و مستکبرین هستند و باید گفت که این استقلال را از ارزش های اسلامی و ولایت فقیه داریم.

در ابتدای ایراد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه به تشریح ویژه برنامه های دهه فجر در این استان پرداخت و بیان داشت: دوازدهم بهمن ماه شاهد رژه موتورسوران نیروهای های مسلح به مناسبت ورود امام راحل به کشور خواهیم بود.

سروری ادامه داد: همچنین در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه 12 بهمن ماه همزمان با ورود امام (ره) به وطن آیین نمادین زنگ انقلاب در مدارس و مراسم گلباران، عطر افشانی و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در مزار شهدای کرمانشاه برگزار می گردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در روز شانزدهم بهمن ماه مزار شهدای استان کرمانشاه عطرافشانی خواهد شد.

سروری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در شب ۲۱ بهمن شاهد مراسم نورافشانی در سراسر شهرهای استان و بانگ الله اکبر در پشت بام و مساجد خواهیم بود./1400/

ارسال نظرات